Avatar billede jaspan Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:48 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Scantastic 2000 Driver

Jeg havde Scantastic scanner program under Windows 98, men nu har jeg fået ny komputer med Windows 2000.
Brugte scanner utility Ver. 1.13 Driver. Hvad skal jeg gøre, har prøvet alt, virker ikke. Hjælp Hjælp.

Hilsen Jaspan
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:49 #1
Jeg har ikke selv scanner, men der skulle være en indbygget under win2000
Avatar billede kapla Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:50 #2
Forkert Kategori!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:51 #3
imaging ligger under tilbehør
Avatar billede jaspan Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:54 #4
Tak Tak det var hurtigt svar.
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2001 - 20:54 #5
det er ikke sikkert der er lavet nogen driver til win2k .. min far har en sådan scanner der ikke virker til win2k ..

du må vist sige mere om modellen
Avatar billede jaspan Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:56 #6
Amitech der følgte at det bras med scanneren.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:58 #7
har du indstalleret service pack 2
Avatar billede jaspan Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:59 #8
Amitech der følgte at det bras med scanneren.
Avatar billede jaspan Nybegynder
04. oktober 2001 - 21:00 #9
service pack 2 nej kan prøve...
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2001 - 21:00 #10
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2001 - 21:04 #11
tryk på opdateringer, og vælg service pack 2.....nede i bunden kan det også være at der er en fil du kan hente......til min gamle 14\" skærm jeg havde før kunne jeg finde en fil til......så prøv at sætte scanneren til imens (jeg ved ikke om det hjælper, tror det ikke, men måske et forsøg værd)
Avatar billede jaspan Nybegynder
04. oktober 2001 - 21:18 #12
Tak Tak for hjælpen.........
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2001 - 21:48 #13
Jaspan....næste gang du opretter et spørgsmål, så skal du vælge den kategori som spørgsmålet tilhører. Du har her oprettet et spørgsmål om hardware, men stillet det i kategorien \"Eksperten.dk:forslag\"

Du skal også huske at du ikke selv skal lave svar, men kun kommentarer.

Du skal også huske at lukke spørgsmålet igen når du har fået den nødvendige hjælp. Dette gøres nederst på siden, hvor du klikker på den bruger der skal have point (hvis flere brugere skal have point skal du holde ctrl nede mens du markerer dem) derefter trykker du på accepter, og pointene fordeles.

Du kan også vælge at give forskelige pointstørrelser til hver bruger, her trykker du på avanceret, og siden bliver åbnet påny, nederst kan du så skrive pointstørrelsen til hver bruger
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2001 - 22:33 #14
Takker for point
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. oktober 2001 - 22:46 #15
takker ;)