Avatar billede daliwi Nybegynder
04. oktober 2001 - 18:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Half-life, cdkey???

Jeg har spillet halflife, og counterstrike, og det kører perfekt, men når jeg vil spille over nettet så siger den at min cdkey er ugyldig, kan i svarer mig på hvorfor, og hvordan jeg ordner det???

Tak
/DaLiWi/
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. oktober 2001 - 18:09 #1
Er det en original version af hl du har?

Hvis ikke... tjaahh... så har du svaret :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. oktober 2001 - 18:10 #2
og i så fald ordner du det naturligvis ved at købe en original version...
Avatar billede daliwi Nybegynder
04. oktober 2001 - 18:10 #3
Ja, det er den originale.
Avatar billede daliwi Nybegynder
04. oktober 2001 - 18:12 #4
Med den originale cdkey
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
04. oktober 2001 - 18:15 #5
I princippet kunne du få min, for jeg spiller ikke mere...
Meeeen, det kunne jo være at man én eller anden gang kom til det igen, hvis der blev lavet et andet mod til HL, såeh...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. oktober 2001 - 18:19 #6
We have received your request for information regarding your lost CD key for your product. You will need to get a CD and CD key replacement for your product.

CD-ROM replacement is FREE for the first 90 days of product ownership. After 90 days there is a $10.00 handling fee per program for replacement. For the fastest service, simply mail your CD’s to us along with either a copy of your sales receipt dated within 90 days or the $10.00 handling fee. Also include a note detailing the problem that is occurring (If over 90 days or you no longer have the receipt you will be required to pay the handling fee). In that note, Sierra requests that you include your name, address, and daytime telephone number so our Customer Service Representatives may contact you should the need arise. We will then send a complete replacement set of CD-ROMs to you right away. The address is:

Vivendi Universal Interactive
4247 S. Minnewawa Avenue
Fresno, CA 93725
Attn: Replacements