Avatar billede cyber_freak Nybegynder
25. september 2001 - 13:25 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Blizzard!!!!

Har lige siddet og kigget lidt på Blizzard\'s
nye World Of Warcraft, og så kom jeg til at tænke på hvilke programmer de bruger til at lave deres figuer og deres andet graffik med?
Avatar billede cheater Nybegynder
25. september 2001 - 15:37 #1
så hut jeg visker, 3dsmax
Avatar billede zerohero Nybegynder
25. september 2001 - 16:11 #2
Jep... Både StarCraft, Diablo I & II og den nye WarCraft er alle lavet med 3D Studio Max. Du kan regne med at laaaangt det meste der findes på spilmarkedet har på en eller måde været \"i gennem\" 3D Studio Max...

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
25. september 2001 - 16:12 #3
Både Blizzard\'s intro-videor og Game-Design er lavet med 3D Studio Max... (Mon man på en eller anden kan få fat i deres scener - tvivler...hmmm!!!)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
25. september 2001 - 19:46 #4
... Jeps, det skulle være 3D Studio MAX, men mon ikke de også bruger en hel spand plugins, for nogle af de effekter de har (såsom fur) er ret tæt på umulige at lave i out-of-the-box max
Avatar billede zerohero Nybegynder
25. september 2001 - 23:08 #5
Jeg ved at de har brugt Digimation\'s, Hair & Fur Generator, til Diablo II\' intro video... så mon ikke de har haft fat i nogen andre af Digimation\'s produkter... :-))

ZeroHero
Avatar billede liseaalborg Nybegynder
30. september 2001 - 02:27 #6
Men de skriver også mange af deres egne plugins til 3dsmax, når de ikke kan finde nogen andre der er gode nok :) de er for badass