Avatar billede webben Nybegynder
24. september 2001 - 14:36 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bullet time?

Er der nogen der ved hvordan jeg laver bullet time i 3dmax...? både med og uden komponent.. gerne en masse links :-)
Avatar billede zerohero Nybegynder
24. september 2001 - 15:00 #1
bullet time??? hvad er lige det???
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
24. september 2001 - 15:12 #2
Jeg har ikke prøvet det, men vil tro det er lettest at gå ind i Time configuration (højreklik på playknapen) og derefter Rescale time. Indtast 4 gange så mange frames en du har nu eller mere, så må du da få bullet time.
Avatar billede webben Nybegynder
24. september 2001 - 16:15 #3
zerohero>> Bullet mode, er den lille feature de brugte i matrix til at gøre kameraet meget langsomt... :-)

Hmmm, jeg har nemlig hørt lidt om et plugin der skulle kunne gøre det...?
Avatar billede zerohero Nybegynder
24. september 2001 - 16:29 #4
Det skulle da helst ikke være nogen problem. Det er da bare at lege lidt med dine KeyFrame. Hvis du samtidig vil have at kameraet skal dreje omkring en person kan du eventuelt bare lave en SnapShot af din scene...hvorfor bruge et plugin til det???

ZeroHero
Avatar billede webben Nybegynder
24. september 2001 - 17:00 #5
Hmmm, plugin var vel bare for at gøre det hele lidt nemmere... Jeg prøver lige :-)
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
26. september 2001 - 18:44 #6
Avatar billede webben Nybegynder
26. september 2001 - 19:47 #7
Efter et stykke tid hvor jeg selv har prøvet lidt frem og tilbage med tiden som 3dmaxer.dk sagde(Det så ikke så godt ud), prøvede jeg eltempogigante\'s svar. Hans svar manglede dog lidt, men havde den fede effekt efter kuglen(Det skal dog justeres lidt)... Jeg har også selv fundet et link vis nogen skulle være interesseret:
http://www.the3dstudio.com/tutorials.asp?id=98 som er meget godt :-) Men jeg giver følgende points.

3dmaxer - 5 point for at svar uden held
eltempogigante - 30 point for at indeholde 50% af svaret... Resten beholder jeg, tak for besvarelser :-)
Avatar billede webben Nybegynder
26. september 2001 - 19:49 #8
Jeg fordelte også lige resten af pointsene.. Har ikke noget at bruge dem til :-(