Avatar billede mekaniker Nybegynder
24. september 2001 - 13:56 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Windows XP

Er det ikke snart, at vi skal have en kategori under styresystemer som \"Windows XP\"

/Mekaniker
Avatar billede blood Nybegynder
24. september 2001 - 13:58 #1
Du skal være --**MEGET**-- --**MEGET**-- glad hvis admin gider at læse dette....
Avatar billede kimo_ Nybegynder
24. september 2001 - 14:01 #2
Ja han skal sQu!
Avatar billede mekaniker Nybegynder
24. september 2001 - 14:01 #3
Hvad mener du........
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
24. september 2001 - 14:06 #4
Admin har travlt for tiden .. send dem en mail på info@eksperten.dk og vedlæg en reference til dette spørgsmål .. så får du svar i løbet af nogle dage ..
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2001 - 14:35 #5
Tja mon ikke admin ser noget engang i mellem, når der bliver slettet et spørgsmål så hurtigt, som det er sket i dag.
Avatar billede prodic Mester
24. september 2001 - 14:48 #6
Skulle man ikke vente med det til styresystemet blev udgivet lovligt? At supportere software som ikke er udgivet endnu kan da ikke rigtig harmonere med Eksperten.dk\'s regelsæt.

Efter d. 15.Oktober - så kan der sagtens oprettes en kategori.
Avatar billede hotpop Novice
24. september 2001 - 19:20 #7
Det har været oppe før: http://www.eksperten.dk/spm/89172
Avatar billede nuller Nybegynder
25. september 2001 - 21:41 #8
Til Prodic, der er en del beta versioner som bliver frigivet til alm. folk som tester Microsoft´s software hvad med dem..?? og nogle steder kan man købe \"release candidater\"
(RC 1.2 osv.) det er NÆSTEN færdige versioner
og alle kan kun lære af hvad de folk oplever..
så EXPERTEN LAD OS FÅ EN XP GRUPPE
Hilsen Michael
Avatar billede hotpop Novice
25. september 2001 - 21:53 #9
Accepteret svar fra andreas_admin
Point : 0
30/07 2001 21:07:31    Vi må tage det ved en samlet kategori opdatering, da den er \"tvivlsom\" iht. reglerne p.t.
Avatar billede nuller Nybegynder
25. september 2001 - 22:09 #10
Jeg undskylder at jeg ikke så linket som omhandler det jeg skrev om
sorry
Avatar billede hotpop Novice
25. september 2001 - 22:09 #11
nuller> NO :)
Avatar billede hotpop Novice
25. september 2001 - 22:10 #12
NO = NP *g* Sorry ;)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 18:09 #13
Den er noteret, og kommer på så snart vi får tid til en opdatering !
Avatar billede nuller Nybegynder
27. september 2001 - 20:10 #14
Mange Tak for svaret. jeg, og sikkert mange andre glæder sig til at bruge EKSPERTEN ril
at løse WIN XP Problemer.

PS tak for eksperten.dk \"vi bliver klogere hver dag\"

MVH Michael
Avatar billede hotpop Novice
27. september 2001 - 20:40 #15
Hvis du ikke kan vente kan du bare bruge edbpriser.dk´s forum - de har en XP kategori :)
http://www.edbpriser.dk/community/forum/board.asp?id=69
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:31 #16
At lukke ;-) Selv om du ikke giver nogen point tæller spørgsmålet alligevel som et uaccepteret spørgsmål.
Avatar billede mekaniker Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:49 #17
lukker spørgsmålet
Avatar billede kapla Nybegynder
31. oktober 2001 - 21:16 #18