Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 11:05 Der er 21 kommentarer

?? det rigtige sted ??

Der er ingen andre der kan svare på dette spm. ikke nogen der vil ihvertfald.

Jeg har idéer til hvad man kan lave på nettet af nye ting. idéer til hvad der kunne ændres til bedre ting.

Dog er der ingen der lytter andet end der kommer forskellige undelige negative ting frem på skærmen ...

Har i på eksperten.dk en sektion til dette ???

Newbies: Den generelle fjentlighed overfor newbies (mig) er ret stor ... (med få undtagelser) er det normalt ?? Lav et \"rang\" emblem ....

Hvis ikke dette ellers ret gode sted, er det rigtige, hvor skal jeg så gå hen ??

Håber på et relevant og seriøst svar.
Avatar billede c Nybegynder
24. september 2001 - 11:08 #1
Vell...

Jeg har selv følt det samme, og sammen med min kamerat startede vi TBW.dk

Du kan skrive en mail til mig, hvis du er interesseret.

mvh
Christian
Avatar billede disky Nybegynder
24. september 2001 - 11:08 #2
japtus: newsgroups har et langt større publikum, prøv der.

Hvilken gruppe du lige skal bruge, ved jeg dog ikke
Avatar billede disky Nybegynder
24. september 2001 - 11:11 #3
c:

der er en stavefejl på jeres side som forresten hedder www.tbw.dk (ellers kommer der dns fejl)

i skriver:
en ræke

det hedder:
en række
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 11:17 #4
japtus >> jeg kender intet til dig eller andet... Normalt på eksperten bliver der svaret på det der bliver spurgt om, men det på et plan hvor alle kan følge med. Sad og kiggede dit eksempel igennem og du før råd, ideer og andet med på vejen. At du ikke finder en partner der vil lave din idé hænger nok sammen med 1) du ikke betaler 2) det findes før 3) der postes mange seriøse og ikke mindst useriøse \"partnerskabs\" meddelelser på eksperten, du er ikke den første.

Men på den anden side, du er i et forum af IT folk, ca 5000 kommer på eksperten hver dag med en eller anden it viden. Du har stort set skitseret din ide for alle mennesker og enhver kan nu frit kopiere det og lave det uden om dig - lidt usmart... Den \"ide\" du havde er allerede lavet, omend ikke PRÆCIS som dit system så noget der ligner meget... Den dag du virkelig får \"idéen\" der ikke er set før eller er seriøst nyskabende vil jeg anbefale dig til at holde dine kort tæt ind til kroppen indtil du ved hvem du vil arbejde med og tage den derfra.

Generelt om eksperten : spørg seriøst og du får et seriøst svar...

/ LJ
Avatar billede yaief Nybegynder
24. september 2001 - 11:20 #5
der er desuden ikke særlig meget på tbw der virker
Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 11:25 #6
lijweb
Sad og læste det du skrev ...
Du burde have ekstra 300 point for at forklare på alm. dansk og samtidig sørge for at jeg kan forstå hvad du skriver.
Jeg holder meget af Eksperten.dk og det den har til formål. Der er ikke meget andet at sige om det end at dem der fik den idé var geniale.

Min(e) idé(er):
Du har ret i det der med at man skal holde sine kort så tæt på kroppen som muligt. men se lige på forskellen imellem os to. du er meget mere bevandret i denne verden ... Groft sagt (GROFT) ... alle med viden om konstruktioner på nettet, er guder i mine øjne.
Hvorfra vil/skulle jeg vide hvad eller hvordan man forholder sig i netop min sit. ??

Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 11:30 #7
japtus >> det hedder \"research\" :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 11:30 #8
sorry, mit andet indlæg gik lidt hurtigt... der er et par slåfejl men du forstår meningen af det
Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 11:31 #9
ljweb

\"research\" ???????
Hvad er det jeg skal researche ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 11:33 #10
quote \"Hvorfra vil/skulle jeg vide hvad eller hvordan man forholder sig i netop min situation\" :)
Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 11:34 #11
*****tager sig til hovedet og råber DOH*****
Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 11:36 #12
ok ....
Jeg prøver igen ....
Et andet sted end i \"idéer\" ...

Hvad ville du gøre ljweb ??
Jeg er ikke ude på at lokke ting ud af dig eller andre skumle ting ....
Jeg mener bare at nu er det på tide at lære hvordan Eksperten.dk skal bruges ... RIGTIGT ...

Avatar billede yaief Nybegynder
24. september 2001 - 11:39 #13
Japtus din stakkel.

Det er jo lidt svært for dig at komme af med dine ideer hvis du ikke kender nogen du kan stole på. Desværre er det jo nok de færreste der vil \"huske\" dig hvis de første har \"stjålet\" din ide.

Så først skal du finde en der kan sit kram og du kan stole på. Men for at få sådan et samarbejde i gang bør du også kunne bidrage med mere end ideer. Hvis du f.eks. kan lave en gennemtænkt plan for hvordan hjemmesiden skal se ud, hvordan menusystemet fungerer, hvordan hver enkelt side skal se ud og hver funktion skal virke. Så ville der være noget ved at hjælpe dig. For så kunne man som programmør og designer bare gå i gang med en masse slave-kode; hvor man ikke rigtig behøver at tænke over hvordan man nu vil lave en spag ide om til et færdigt koncept.

Personligt var jeg ikke vildt begejstret for din ide med erotiske historier. Der er jo netop problemet med copyright - hvordan vil du få de første 50/100 historier der skal til for at lokke læserne til?? Hvor kommer billederne fra? Det er nok de færreste små-skribenter der gør flittigt brug af deres webcam (hvem ved?). Og der bør nok være mere end det for at få folk til at vælge din side frem for sexhistorier.dk

Jeg er lidt interesseret i hvad du ellers har af ideer. Hvis du har nogen levedygtige ideer og selv kan skabe konceptet på papiret vil jeg måske gerne hjælpe dig til at føre dem ud i livet.

Smid en mail til mig på jonas@noka.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 11:39 #14
japtus >> hvad har jeg at frygte fra dig ? jeg har selv idéer jeg ikke giver ud af, men til dem der spørger er der masser at sparring at finde.

Kategorien er fin - prøv evt i Freelance, der er flere brugere :) dit valg af eksperten er kanon, det bedste sted for IT i Danmark. Hvordan man bruger eksperten ? hmm, stiller et velformuleret og seriøst spørgsmål og håber på nogle har kompetancen til at svare på samme måde... Hvad ellers kan vi gøre ?
Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 11:52 #15
ljweb
Ikke fordi du har noget at frygte *HAHA*

Jeg prøver engang ...
NB. Det der med den erotiske side ...
Du får konceptet og idéen forærende, så du har lidt at grine af :-/ ... det er færdigt rent grafisk om ca 2 dage.

Erotisk forum er blot en brøkdel af hvad jeg har i knolden ...
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 12:01 #16
japtus >> jeg har været inde og lave noget lignende før og solgt konceptet med fortjeneste, render rundt med en. lign ide der går langt ud over det du har skitseret...

Som Nil så smukt sagde - jeg kender ham personligt :) - så har vi projekter og idéer nok til at kunne beskæftige os herfra og til dommedag... tid er den faktor vi ikke har nok af - evt fordi vi ikke kan leve af vores idéer endnu og derfor render rundt med dagjobs ved siden af ... eller er det omvendt *gg*
Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 12:12 #17
haha ...
Det er der noget om :-)

Ja ja da .... men hvis i på et eller andet tidsp. savner et 3. øje og en 5. hjerne halvdel, så har du mit ic
Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 12:13 #18
q nummer ....

Sært ... den smed squ selv beskeden ind før jeg var færdig ??...
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 12:15 #19
*gg*
Avatar billede japtus Nybegynder
24. september 2001 - 12:32 #20
Til Admin :

Sorry... Dette her burde vist have ligget i \"fri debat\" ....

Det tænkte jeg ikke lige på ...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 18:11 #21
ljweb>> Tak for hjælpen !

japtus>> Helt OK :)