Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 21:36 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Bryce 3D

Jeg har hørt at Bryce 3D skulle være suverænt til fremstilling af 3D baggrunde til brug på nettet ...
Er det korrekt ??
Hvis det er .. hvor kan man så hitte en test ver. af programmet ??
Hvis det er et sidespor jeg er blevet ledt ud på, hvilket program skal jeg så bruge til Web-grafik ??(3D) og hvor kan det findes ??

Jeg leder efter en trial ver. da jeg er nødt til at finde et prog. med et interface og en brugerflade som jeg kan bruge.
<<Japtus<<

Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. september 2001 - 21:49 #1
www.enter-s.dk har jeg b.l.a. brugt Bryche til at lave det i (er ikke så god endnu).

Det er et kanont program!
Det er ikke som et standard windows program som photoshop.

Jeg ved ikke om der findes nogen trial ?
Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 21:53 #2
xzxzx
Flot side :)
( kan links´ne under træet ikke få samme farve som hovedteksten ?? )

Jeg håber der findes en trial :)
Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 22:02 #3
hmmm....

Ingen kommentarer ???? ... så må vi sætte lidt flere point på ... (de sidste jeg har) .... sgu.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. september 2001 - 22:05 #4
Hvad skal vi sige. Tror ikke der er så mange der kender noget til Bryce 5 ?
Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 22:08 #5
xzxzx
Det er jo ikke specifikt bryce jeg leder efter ....
Det er et program til Web-grafik i 3D ...
Bryce er bare noget jeg ville vide mere om ... :/
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2001 - 22:08 #6
kig på www.corel.com der er til Bryce 5.
Bryce 5 er dog til at lave Verdener... hvis du rendere i den højeste opløsning hvilket godt kan tage en time så får du et MEGET flot billede!

Hvis du derimod er ude efter mere end bare 3D verdener må du benytte 3D studio max hvilket er en del svære... - http://www.3dlinks.com/tutorials_max.cfm her findes dog en masse tutorials om programmet.. hvordan du kan få det osv. - kig også 3dmaxer.dk som er et dansk site for programmet...
Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 22:17 #7
>>nocture>>

Er \"Bryce 5\" egnet til Web-grafik ?? (animeret)
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
22. september 2001 - 22:22 #8
Bryce er kun til Landskaber. Det er utroligt nemt at lave lige præsis de bjerge, klipper osv du gerne vil have. Mange bruger Bryce til evt. lave baggrunden til deres scene og så exportere til max... Der er også bare mange som mener at det er fusk og hvis man er ægte 3dmaxer skal man lave det hele i Max men det er slefølig dit eget valg.
Så ja det kan være meget godt til landskabs baggrunde. Men hvis det ikke er et landskab du vil have som baggrund er det nok ikke lige det bedste program at vælge.

Hvis der findes en Demo til Bryce så burde den ligge på www.corel.com efter som det er dem der har stået bag det.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. september 2001 - 22:25 #9
Der findes også et par gratis programmer:
Blender - kender ikke andet til det, end navnet.

Avatar billede japtus Nybegynder
22. september 2001 - 22:26 #10
Download er igang :)

Det lader til at Bryce er det rigtige ...
da jeg kun lige bruger det på \"test\" basis.. både programmet OG på nettet ...

Nocture få flest point da han kom først...(14 min. FØR mikkeljans !! )....
Takker hermed allesammen... hmm
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. september 2001 - 22:33 #11
Takker for point.