Avatar billede zatter Nybegynder
17. september 2001 - 18:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

møg problem

jeg har det problem at min pc nogen gange laver fejl i skærm billedet (baggrund) og andre crasher den lige så snart windows er startet og man må restarte den op til flere gange, dette sker for det meste når den har været slukket i længere tid.
det er noget som er startet lige pludseligt og helt uden begrundelse så vidt jeg kan se.
plz help me
Avatar billede jhol00 Nybegynder
17. september 2001 - 18:50 #1
hvilken hardware har du?? temmeligt præcist, tak!
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. september 2001 - 18:53 #2
Har du installeret noget fornyligt?
Avatar billede jnielsen Nybegynder
17. september 2001 - 18:55 #3
Ok der kan være mange ting i vejen.
1. kan din skærm klare den opløsning du køre med?
2. har du overclocked dit grafikkort---->større køler
3. tjek din AGP/PCI port, og om dit G-kort sidder rigtig,

4 Tjek løse forbindelser og små kortslutninger, (brug evt. elektronisk måleinstrument, som både kan måle ohm, volt og ampere)
5. hvilen driver bruger du?? (husk driveren skal passe til det Win du køre)
Avatar billede zatter Nybegynder
17. september 2001 - 18:58 #4
Soltek Motherboard m/onboard lyd,
Floppydrev 1.44MB, 20GB HD, TNT2 M64 Grafikkort med 32MB RAM AGP, 128MB Original RAM, plextor  Writer/CD-ROM
oss windows me.

        jeg har ikke installeret noget for nyligt
        og har forresten prøvet en masse selv også gendannet systemet som det var for problemet også videre.
Avatar billede zatter Nybegynder
17. september 2001 - 18:59 #5
har forresten lille mistænke om at cooleren ikke køre 100 % godt men så er det et problem som sagt er opstået rimligt pludsligt og helt ubegrundet.
har coolermaster
Avatar billede zatter Nybegynder
17. september 2001 - 19:05 #6
1: ja det kan den 100 % køre med 1024 x 768 kan klare 1600 x 1200
2: nej det har jeg ikke
3:den skal jeg lige kigge på men har ikke haft lortet skalt ad i lang tid
Avatar billede zatter Nybegynder
17. september 2001 - 19:13 #7
4: som sagt har ikke haft skelt ad så ser det usandsyndligt
5:jeg er ikke helt idiot så det gør de da
Avatar billede francke Nybegynder
17. september 2001 - 20:13 #8
Støvsug din køler!
Avatar billede leenoi Nybegynder
17. september 2001 - 21:14 #9
Statisk elektricitet kan være en dræber...!!
Avatar billede soul-c Nybegynder
04. oktober 2001 - 12:19 #10
da jeg havde windows ME, begyndte den lige pludseligt også på det der, men det er typisk ME, efter de erfaringer jeg har haft med det med hensyn til kammerater og min egen maskine. det er simpelt hen fordi at windows ME ikke kan finde ud af at styre for mange ting, så begynder det at kage. man skal være meget omhyggelig med at installere noget.
mit forslag til en løsning er, at du skal reinstall windows på maskinen.
Avatar billede zatter Nybegynder
04. januar 2002 - 23:26 #11
Tak for Hjælpen
Avatar billede zhark Nybegynder
04. januar 2002 - 23:29 #12
takker for point\'s :)