Avatar billede spiril Nybegynder
15. september 2001 - 13:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Et spørgsmål om nedlukning...

Hejsa

Jeg kan ikke lukke minG3er ned hvis jeg har haft programmer åbnet.
Så må jeg genstarte og IKKE åbne programmer, så kan jeg lukke ned.

Egentlig kommer der bare et vindue frem hvor der står, at styresystemet ikke kan lukkes ned da nogle af programmerne ikke kan lukkes ned???

Mit gæt er noget vrøvl med udvidelserne..Men jeg er ikke en haj til at gennemskue hvad der er galt.

Please help

;-D
Spirillen
Avatar billede styxx Nybegynder
15. september 2001 - 14:16 #1
Start op med \"shift\" tasten nede, derved slås alle udvidelser fra.
Bagefter ville jeg køre et program som Norton eller Techtool, til at chekke hvad der er i vejen. Alternativt kan du bruge Disk førstehjælp, der følger med systemet.
Prøv det ...

StyxX
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. september 2001 - 14:35 #2
Æble menu>Kontrolpaneler>Udvidelseskontrol og sætter den til standard. Derefter genstartes din Mac, og du undersøger om problemer er der stadigvæk. Hvis det er væk, så går du ind i udvidelsekontrollen og tilføjer et par udvidelser mere. Derefter gentager du proceduren, indtil dit problem er isoleret. Når du finder udvidelsen med problemer, så går du på nettet for at finde en driver opdatering.

/per