Avatar billede hybel Nybegynder
15. september 2001 - 12:10 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

3D byg-dit-eget-hus / arkitekt ?!

Findes der ikke et program, hvor man kan tegne sit eget hus ? Feks. som man ser i præsentationer for ejendomsmæglere, nye byggeprojekter m.m.

Tak for hjælpen...

Avatar billede cautoo Nybegynder
15. september 2001 - 12:35 #1
ja, 3D Studio MAX se lidt om det her : http://www.3dmaxer.dk
Avatar billede hybel Nybegynder
15. september 2001 - 12:43 #2
cautoo-> Hvor præcist på 3D maxer finder jeg noget om \"det\"...
Avatar billede cautoo Nybegynder
15. september 2001 - 12:45 #3
øøh du finder ikk direkte noget om at bygge huse, men har du 3d maxc eller har du ikk for ellers ska du nok ikk bruge det da det er et lille billigt program til ca 64.000kr
Avatar billede hybel Nybegynder
15. september 2001 - 13:07 #4
Jeg har ikke 3DS max, men det er vel til at anskaffe for penge...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. september 2001 - 14:26 #5
Du kan hente en fuld og gratis version af Strata 3D, som også anvendes af arkitekter.

link: http://shop.strata.com/Product.cfm?Item=59

/per

Avatar billede zerohero Nybegynder
16. september 2001 - 02:40 #6
Hvis du er mere interesseret i arkitektur (og er villig til at betale) end selve animationer så skulle du købe 3d studio viz. Den lavet til arkitekter... ellers er 3d studio max r4 en ganske udmærket valg... (også på længere sigt)

ZeroHero
Avatar billede hybel Nybegynder
16. september 2001 - 13:38 #7
Jeg har nu selv fundet det relevante :

http://www.b4ubuild.com/links/cadd.shtml

Men i får pointene alligevel.
Avatar billede kscbb Nybegynder
01. februar 2004 - 15:05 #8
Har du fundet et program? Ellers kender jeg det perfekte program. som du kan bruge både i 2D og 3D og du kan Render det så det ligner et billede....

Men skriv.