Avatar billede -sofus- Nybegynder
14. september 2001 - 15:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Detter århundredes script !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fundet det perfekter script

<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"60\">
<FRAMESET ROWS=\"100%,*\" BORDER=0 FRAMEBORDER=0
FRAMESPACING=0><FRAME NAME=\"MYTOPFRAME\" SRC=\"http://www.eksperten.dk/list.phtml\"
MARGINHEIGHT=1 MARGINWIDTH=1 SCROLLING=AUTO FRAMEBORDER=0 >

<NOFRAMES>
</BODY></NOFRAMES></FRAMESET></HTML>

godt tegn på man ikke har noget liv (:
Avatar billede Jman Praktikant
14. september 2001 - 15:28 #1
og hvad er det lige, der er århundredets ved det - udover over at du sikkert har tiltrukket en kæmpe mængde -ellers kostbar- tid:

Prøv at tænk om du har tiltrukket 500 læseres opmærksomhed - disse 500 skal først læse dint indlæg, derefter lige gennemskue hvad det går ud på. Skal vi være large og sige at hver person bruger ca. 2,5 minutter på at gennemlæse det... Så er vi kommet op på 1250 minutter eller knap 21 timer, hvilket for de fleste svarer til ca. 2½ arbejdsdag ... hmmm
Avatar billede Jman Praktikant
14. september 2001 - 15:28 #2
..for ikke at nævne mine 5 miutter til beregning *G*
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. september 2001 - 15:29 #3
Og hvad går det overhovedet ud på?
Avatar billede Jman Praktikant
14. september 2001 - 15:29 #4
...for slet ikke at liiiige at nævne hvor meget tid oven i der skal til, for folk at læse min kommentar og gennemregne om det passer
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. september 2001 - 15:30 #5
Altså bare et \"script\" der opdaterer listen over nye spørgsmål hver 60sekund.... det kan man da ikke bruge til ret meget?
Avatar billede Jman Praktikant
14. september 2001 - 15:32 #6
´jo, man kan lege lidt med det og sætte det til at opdatere hver andet minut *LOL*
Avatar billede -sofus- Nybegynder
14. september 2001 - 15:33 #7
hmmmm du har sq ikke meget humor

men nu når du har lomme regneren fremme.. så prøv at regne ud. At der sidder 50 mennesker online som venter på spørgsmål at besvare, som clicker ca. 1 gang i min for at update. Regn så den samlede kræft ud som samtlige burger vil bruge i alt den tid, og få et endnu mere ubrugligt tal
Avatar billede prodic Mester
14. september 2001 - 15:35 #8
hvad ville der ske i den situation at der på listen kommer et spørgsmål - som man vil svare på?

Har man så under 1 min. til at skrive/læse/stave og trykke på udfør inden at den refresher igen.

;-)
Avatar billede Jman Praktikant
14. september 2001 - 15:35 #9
eller vend den om: Hvis man nu satte sin mail til at tjekke om der var kommet ny post hvert minut og man f.eks. havde valgt at få besked når der var nyt om ens emne, så var der ingen der behøvede at gøre noget
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. september 2001 - 15:36 #10
Fandt lige ud af det samme som Prodic.

Når man åbner et spørgsmål skal man holde SHIFT nede (på den måde åbnes det i et nyt vindue, og man slipper for at det opdaterer).
Avatar billede Jman Praktikant
14. september 2001 - 15:36 #11
den var god prodic
Avatar billede -sofus- Nybegynder
14. september 2001 - 15:43 #12
Hmmm anede ikke at der var så mange gamle tanter online lige nu,

det var en selvironisk bemærkning, for hvor stenet det er at sidder og vente på der kommer et spørgsmål man kan svare på.

Avatar billede -sofus- Nybegynder
14. september 2001 - 15:46 #13
og prodic.... man kan jo bruge det til når man er i gang med et spørgsmål..
det tager sq ikke mere end 1 min at skrive et svar
Avatar billede Jman Praktikant
14. september 2001 - 15:49 #14
hmmm.. ved ikke rigtigt om du selv bruger dit script - der gik jo 7:10 siden sidste indlæg før du så det og da du bruger mindre end 1 minut at svare så må er du måske 6 minutter om at læse eller hva *LååååL*
Nej, spøg til side - det er OK at man kommer med noget en gang i mellem, man selv synes er godt!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
14. september 2001 - 15:51 #15
heh skal vi ikke bare droppe det ?

og hvis du gerne ville vide det.. var jeg på lokum
Avatar billede prodic Mester
14. september 2001 - 15:51 #16
et eller andet sted forstår jeg slet ikke scriptet - at man har tid til at sidde og refreshe konstant for at finde et spørgsmål man kan svare på.
Måske skulle man overveje en hobby istedet. :-)

Og jeg bruger ofte mere end 1 minut på at komme med en løsning, især hvis den skal være grundig og velovervejet.

men forstår godt joken i det(scriptet). :-)
Avatar billede Jman Praktikant
14. september 2001 - 15:53 #17
nummer 1 eller nummer 2 ?