Avatar billede zteven Nybegynder
10. september 2001 - 15:16 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Mulighed for at ignorere

Jeg synes at der bør være mulighed for at ignorere useriøse brugere, så at man, hvis man er logget ind, ikke kan se de spørgsmål de opretter, de kommentarer de laver og de svar de giver.

Ville det ikke være en god ide?

ZTeven
Avatar billede bbs Nybegynder
10. september 2001 - 15:17 #1
Det er blevet diskuteret før, men det er somom at admin ikke mere er her ..
Avatar billede a-torsten Nybegynder
10. september 2001 - 15:19 #2
Det ville da på en måde være lamt....

Hvis nu en bruger så sviner en bruger til, som man så ikke selv kan se.....

Ellers hvis man så skal følge et indlæg med en person som sidder og snakker med sig selv....

Ej du.... For min skyld kan det sagtens være som det er....

-Anders
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. september 2001 - 15:19 #3
bbs >> admin kommenterede idag at de har haft hæftigt travlt med sharks, men det er en liidt svag undskyldning...

zteven >> er diskuteret og mener det er på tegnebrædtet til føromtalte eksperten pro, hvis det bliver til noget...

/ Lars
Avatar billede podata Nybegynder
10. september 2001 - 15:19 #4
Det bedste er tavshed....
Lad være at svare og lade være med at kommentere deres gøren og laden så går det helt af sig selv.
Avatar billede snowball Novice
10. september 2001 - 15:24 #5
At kunne ignorere en bruger bli\'r en feature i Eksperten Pro som skulle komme inden alt for længe. Det sagde \"The Admins\" i hvert fald til www.ekspertenfest.dk ;)

Om det så også bli\'r lavet her, er ikke godt at vide, men jeg tror det ikke !

Snowball
Avatar billede zteven Nybegynder
10. september 2001 - 15:35 #6
glæder os så til eksperten pro
Avatar billede bbs Nybegynder
10. september 2001 - 15:39 #7
Takker for points :)

Hay! Hvor er de ..
Nå, 0 points :)
Avatar billede zteven Nybegynder
10. september 2001 - 15:42 #8
;-)