Avatar billede fox2001bs Nybegynder
09. september 2001 - 23:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

3D Studio Max bøger på Dansk

Hejsa allesammen

vi prøver igen :)

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor mange der kunne tænke sig 3D studio max/viz bøger på dansk hvis prisen kom til at ligge på ca 800 kr man kan god sige det er en undersøgelse har overvejet at oversætte 3D studio max\'s bøger.

håber i forstår det bedre denne gang :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. september 2001 - 23:40 #1
Jeg kunne aldrig i mit live finde på at spendere 800 kroner på en manual til et stykke software.

/vh
Simon
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
09. september 2001 - 23:44 #2
okay det er mange penge men de koster ca det samme på engelsk men jo flere der er interesser jo billiger :)
Avatar billede jhol00 Nybegynder
10. september 2001 - 08:16 #3
Hvorfor i altverden dog have en dnaks bog til et engelsk produkt? Det kan da ikke betale sig, når halvdelen alligevel kommer til at stå på engelsk. (jeg hader også tyske synkroniserede film...)
Avatar billede steel-shark Nybegynder
10. september 2001 - 09:47 #4
hvad ???
DNAKS????????
Ich bin, Du.......
Forfanden så skriv i det mindste Dansk!!!!
det er lidt paradoksalt at du hader andre sprog og ikke kan skrive dansk!!!!

(ok!!!! jeg er ikke verdens bedste staver!!!)(og taste fejl kan ske) :-)
men at bytte om på a,n,s og k ????!!

Avatar billede kludder Nybegynder
11. september 2001 - 09:58 #5
en bog om max på dansk .... hhhhmmm det kunne da være en rigtig god ide (specielt når 50% aligevel bliver på eng *GG*), meeeeen 800 kr.    jeg ved at bøger er dyre ... men så skal den også være GOD §:)
Avatar billede cheater Nybegynder
12. september 2001 - 22:30 #6
2 pts??? - det er da ikke for pointene man svarer for....

- prøv på amazon...

- men hvorfor på dansk? - du kan finde nogle danske tuts, men bøger har jeg aldrig set...
Avatar billede geek Nybegynder
13. september 2001 - 23:56 #7
Jeg syntes 800 kr. er lidt i overkanten.
Hvis prisen var omkring 500 - 650 kr. ville jeg bestemt købe bogen på dansk i stedet for engelsk (hvis den altså findes på dansk) har selv købt et par bøger til 3D max men der var var prisen omkring 400 - 500 kr. og jeg tror ikke jeg ville have betale 37.5 - 50 % ekstra for at få den på dansk (på daværende og nuværende tidspunkt).
Men jeg syntes det vil være en RIGTIG god ide med nogle danske 3D max bøger på markedet.

jeg startede med 3d max for ca. 3 år siden, hvor jeg på det tidspunkt var rimelig god til engelsk. men havde jeg started nogle år før kunne det meget nemmere tænkes at jeg ville have invisteret i danske versioner, da engelsk så ikke ville være et alternativ

Fuck det var en ordentlig smører, håber ikke det blev alt for rodet og at du kunne bruge bare en smule...

Avatar billede honning Nybegynder
17. september 2001 - 13:52 #8
Jeg kender ikke lige nogle bøger på dansk. Og jeg er ret overbevist om at der ikke er skrevet nogle. Jeg kontaktede selv nogle af de danske uddannelser som underviser i 3DS max, men de kendte heller ikke nogle.

Mit bedste råd ville være at prøve at kontakte fx. TrueMax.dk og høre dem. Det kan være at de har noget undervisningsmateriale som de vil kopiere til dig, men jeg ville ikke sætte næsen op efter det.

Jeg kan dog anbefale dig SAMS bøger (på engelsk). De er virkelig gode og koster ikke en formue. Jeg har selv Teach yourself 3d studio max in 14 days ISBN:0672312689. Den er rigtig god.
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
19. september 2001 - 10:10 #9
I forstår ikke mit spørgsmål jeg lukker :)