Avatar billede idiotbarn Nybegynder
06. september 2001 - 11:38 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

TheEkspert.com

Er der lavet en englsk/amrikansk www.eksperten.dk og vil der blive gjort det?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
06. september 2001 - 11:46 #1
Avatar billede hobbez Nybegynder
06. september 2001 - 11:46 #2
Der findes allerede alternativer på engelsk. Kan ikke lige huske en URL :o)

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
06. september 2001 - 11:47 #3
Det kunne nil.dk så :o)

/Rob
Avatar billede nil.dk Nybegynder
06. september 2001 - 11:49 #4
Jeg vil gætte på at Eksperten har fået idéen fra Experts Exchange...

Adminss er desuden ved at lave en international version.
Avatar billede snowball Novice
06. september 2001 - 12:05 #5
nil.dk: Det har de også, og det kunne man ha\' hørt meget mere om hvis man havde været med til www.ekspertenfest.dk d. 18/8 ! :)

Snowball
Avatar billede nil.dk Nybegynder
06. september 2001 - 12:34 #6
snowball >> Jeg var lovligt undskyldt af sportslige udøvelser :o)
Avatar billede snowball Novice
06. september 2001 - 13:10 #7
hehe...så må du (og alle andre der ikke kom med) håbe på, at den julefrokost der er lidt tale om, bli\'r til noget ;)

Snowball
Avatar billede fcs Novice
06. september 2001 - 14:25 #8
Snowball>> Sådan!! Dem der ikke var med skal vi have lov til at mobbe lidt ;-) (Der er snak om at dem der gerne vil med til julefrokosten, men ikke var med til ekspertenfest, godt kan komme med, men så skal de tage opvasken!!)
Avatar billede snowball Novice
06. september 2001 - 14:35 #9
fcs: *LOL* Så er det sq godt jeg var med til Ekspertenfest :P

Snowball
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 15:08 #10
Vi overvejer at lave en sprog-versionering til engelsk, så der kan være flere med. Det er et prioriteringsspørgsmål, i forbindelse med næste opdatering.