26. december 2020 - 19:44 Der er 1 kommentar

Min pc lagger engang imellem i 5-10 sekunder

Hej min pc er begyndt at lagge når jeg spiller fx rust min fps går ned til 30 ca i 5-10 sekunder også går det væk igen det sker ca hvert 15 min?
har tjekket temp på grafikkort og cpu og det ser ikke ud til de overheater hvad kan problemet være?

specs

CPU - Intel Core i5-9600K CPU @ 3.70GHz
GPU - 2047MB NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (ASUStek Computer Inc)
RAM - 16,0GB
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
27. december 2020 - 08:58 #1
Har lige haft et lignende problem, det blev løst ved USB portene, der havde dårlige forbindelser, hvilket gav on/off besked til systemet.

Prøv at "bevæge/skifte" dine USB tilslutninger ....