Avatar billede Frederik Ellegaard Praktikant
25. december 2020 - 14:49 Der er 3 kommentarer

Grafikkort kan ikke klikkes af

Da jeg har fået nyt grafikkort ville jeg prøve at afmontere det men jeg kan ik rigtig komme til låsen da selve grafikkortet gør at det ikke kan klikkes frem og tilbage, har prøvet at trykke meget hårdt men intet virker, nogle gode råd til en som ik helt forstår hvad han laver? :)
Avatar billede Frederik Ellegaard Praktikant
25. december 2020 - 14:52 #1
Avatar billede martens Guru
25. december 2020 - 15:26 #2
Tag fat i grafikkortet således det bliver "løftet" lidt og tryk ned på den blå "lås" bagerst på "slottet" samtidigt ved hjælp af en blyant/tusch eller andet tyndt og hårdt.. Så skulle det gerne kunne trækkes op af "slottet" ..

- Jeg vil nok lige støve dyret lidt af , inden jeg gik videre i processen med at sætte nyt grafikkort i dyret...

Held og lykke med udskiftningen....
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2020 - 17:23 #3
#2 Ja, jeg synes også at "et let julerengøring" vil være på sin plads😉