Avatar billede Rikke Backenhaus Praktikant
07. oktober 2020 - 19:35 Der er 11 kommentarer

Aktivering af Office pakke.

Hej.

Jeg skal aktive min nye Office pakke, som jeg har købt ved productkeys.dk

Jeg har fået det installeret, og åbner så et program, hvor den beder mig om at aktivere det, hvor jeg skal ringe til (807) 01315.
Men når jeg ringer til det nummer, er det en der snakker et sprog jeg ikke kender, og der bliver lagt på kort efter..

Hvorfor kan man ikke ringe til det nummer og aktivere det?

nogen der kan hjælpe?
Avatar billede INK Ekspert
07. oktober 2020 - 19:38 #1
Der står 2 numre. Ring til det andet nummer, det virker.
Avatar billede Rikke Backenhaus Praktikant
07. oktober 2020 - 19:40 #2
men koster det ikke, og i så fald, hvor dyrt er det så ikke lige? :)
Avatar billede INK Ekspert
07. oktober 2020 - 19:43 #3
Det er et dansk nummer hos Microsoft, så hvis du har fri tale koster det ikke meget.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2020 - 06:33 #4
Du må have fået en kode da du købte programmet. I indstillingerne et sted kan du finde et punkt der hedder konto.  Her burde du kunne vælge at aktivere med denne kode.
Avatar billede INK Ekspert
08. oktober 2020 - 11:55 #5
#4, det købte produkt kræver telefonisk aktivering, da der formentlig er tale om et genbrugsprodukt. Ved at ringe til Microsoft på det andet nummer (ref #3) forløber aktivering fint. Det er bøvlet, men produktet er også meget billigt.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2020 - 14:06 #6
Ok ink
Avatar billede kulawig Professor
08. oktober 2020 - 15:56 #7
officepakke.dk

Det virker :-) og god service
Avatar billede 450025 Ekspert
08. oktober 2020 - 16:16 #8
Jeg kommer med en liten oppdatering Rikke Sorry jeg har selv hatt samme problem    du stiller et spørsmål Aktivering av Office  Programvare  -  jeg har Word 2019 og det skal nevnes at alt fungerte utmerket med installasjon og det virka helt fint  –    men kun 28 dage til tross for jeg hadde brukt Code som var anbefalt fra selger.      Hva har jeg kjøpt jeg hadde jo forventa at da var alt ferdig men nei?  Kun 28 dage Hvorfor det er det nytt fra Microsoft forbauser meg ikke.?

Og her er mitt spørsmål burte ikke det være nok -  220661 svarte på dette men nei det hjalp ikke?    Aktivering måtte til og det var ikke enkelt?      Ny Code for Aktivering masse tall -    Ring Grønt Nummer det virka jo ikke –        Nytt Nummer problem det også      (nå har jeg et problem selv svaksynt jeg vil ikke klare dette med den farten jeg ga opp rett og slett.

Jeg er dernest eldre også 83 klare ikke og fange opp dette Sirkuset.  Jeg  kontaktet selger hva har jeg kjøpt?    Jeg vil ha hjelp så jeg    får jeg ikke brukt  Programvaren uten en masse slit vil jeg ha  Monny Bakk via paypal    hørte ingen ting alt tok tid ikke uvanlig det forresten.

Da Kontaktet jeg Ebay og ny Selger kjøpte et Program til ville se om det var bedre via Ebay  -  pris omtrent det samme. –  Fikk ny Code –  installasjon og det fungerte  fint      (men der fulgte med et tilleggs skriv her)

Du har bestilt Word 2019.    Programmet fungere og er Aktivert og klart til Bruk nå  – men Coden er for og Aktivere det siden ved bytte av computer    så ta kontakt med Microsoft –    oppbevar Coden det er et Livstidsprogram du har kjøpt        men kun beregnet for 1 Pc    (oppgi Årsak og programvaren og Coden)  Vi levere all Office ferdig grunnet klager fra Brukere..

Tilbake til første Selger –    Beklager sent svar vi har nå Aktivert ditt Program bare sett i gang og bruk det    oppbevar Code for senere Bruk.
Hvorfor Bruker selv skal Aktiver er fordi vi vi har så lite fortjeneste på salg av Coder på Programvare vi seller derfor.    Var svaret jeg fikk

220661 du ga et svar  men her er det rette svaret. Selger nummer 1 har gitt sin forklaring hvorfor er det blitt så?  Dette var en Seriøs butikk også.

Selger nummer 2 løste det uten videre –    hvem skulle tro dette med et Ebay produkt og seller?  Grunn han hadde fått for mange klager?  Jeg syntes det var helt unødvendig fra Microsoft og gjøre det så vanskelig for en Bruker skrev han –    (kan Grunn være misbruk av et programvare som Word 2019)  Egentlig det burte vert Gratis  men MS gir ikke ved dørene. det vet alle..

At 365 har sin Pris er ok men det er tros alt et mer Avansert Program også  -  nå funger 2019 helt utmerket her for meg  -  det har det jeg trenger.
Dette er ingen løsning men for mange holder Word 2019 i massevis der er jo dem som kjøre med Word 2010 enda    så ved et bytte da er det min forklaring på dette.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. oktober 2020 - 16:27 #9
Der er flere måder at aktivere på. Jeg ved blot jeg har aktiveret på den måde jeg beskrev. Jeg kender ikke de forskellige måder butikkerne bruger. Nogle sender koden med i mail og andre har andre fremgangsmåder. Jeg håber Rikke kommer i mål med aktivering.
Avatar billede 450025 Ekspert
08. oktober 2020 - 17:34 #10
Ja jeg håper det mulig hun svare  kanskje  -  hun hadde jo også problem helt unødvendig?  Og at der er flere måter forbauser meg ikke det -  det  jeg skrev var ikke til kritikk for deg å det håper jeg du forstod også.

Jeg mener bare når man handler på Seriøse steder  -  så bør der være en Code og det var der også -    selgere var ikke problem her    men forferdelig tungvint var det gjort    dem burte heller bruke sin tid på nye EDGE som ikke er ferdig..

Men hvorfor skal man kontakte MS for og Aktivere  -  Coden stammer vel fra fra MS  instalasjonskey  er også fra MS  -  ( og jeg skrev også kan det være en ekstra sikkerhet ang Pirartkopiering mulig?  (Hvis det er problemet)    da burte dem finne andre måter ikke gjøre det ekstra tungvint for den som kjøper Deres produkter.

Jeg laster da ned programvare rett som det er men denne løsning der høre ingen steds hjemme lite proft syntes jeg. Men fra MS kan man vente seg alt vist.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. oktober 2020 - 02:04 #11
Jeg glemte kanskje og nevne at først hadde jeg Word 2016 fikk problem med computer og Word 2016 + en del annet – da jeg skulle installer Word 2016 igjen fikk jeg problem med bruken å 28 dage.
Ditt program må Aktiveres – jeg fikk ikke gjort dette -  da 28 dage var omme forsvant hele programmet derfor kjøpte jeg nytt og som ink nevner programmet er meget billig også - ja men det dekker fint mitt behov derfor valgte jeg Word 2019.
Hva er forskjell på disse 2 ja omtrent ingen ting men nå fungere det da.
Ønsker Dere en fin Helg  Takk til Dere også til Rokke alt ordner seg til slut.