Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
14. maj 2020 - 15:18 Der er 5 kommentarer

All in one pc

Er der nogen der har erfaring MSI 24 Pro all in one?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
15. maj 2020 - 10:54 #1
Mener du praktisk erfaring?
Og erfaring på hvilket område (installation, brug, rengøring...)?
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
15. maj 2020 - 12:32 #2
Jeg er blevet spurgt om det er et godt køb, så ville høre om nogen kender dette  produkt, der er f.eks. mange dårlige anmeldelser fra brugere af msi gamer laptops
Avatar billede thomas_bk Ekspert
15. maj 2020 - 12:36 #3
For at kunne svare på om det er et godt køb, så synes jeg det er relevant at kende prisen.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
15. maj 2020 - 12:37 #4
Det vil også være nødvendigt at vide hvad computeren skal bruges til for at kunne bedømme om den er et fornuftigt køb.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
15. maj 2020 - 19:01 #5
Jeg kan fortælle at den nu er købt og jeg har hjulpet med at installere den, den er imponerende god, lynhurtig opstart luk, den kan anbefales.
MSI Pro 24, i3, 8 ram, 512 ssd pci-e, Windows 10 Home 64 bit.
Jeg lukker hermed spørgsmålet.
Vh. Jørgen Andersen