Avatar billede 450025 Ekspert
13. april 2020 - 07:31 Der er 4 kommentarer

Innstillinger i Ny EDGE

Jeg fikk så god hjelp i går med Adblok Plus den ble slettet og ved bruk av Nye Edge + Ubloc origin kom jeg dit jeg skulle computeword.
I dag vil jeg gå på You Tube et program jeg trenger evt en løsning men nei jeg ville se en Videoom hvordan man gjør det.
For og åpne Video err valget innstillinger - men nei det fungerte ikke og grunn vet jeg ikke jeg er for ny på EDGE enda. Se dette bilde  https://ibb.co/5KsRHV2    dette er jo helt feil spørsmål om profil som er ok - hva gjør jeg feil her.
Jeg har tro på Nye EDGE men er nok for fersk enda. Takk om jeg får hjelp så jeg kan kommer videre.
Avatar billede 450025 Ekspert
13. april 2020 - 10:45 #1
Jeg må si nå Nye EDGE ga meg en god opplevelse i går - jeg fikk det jeg ønsker men når jeg går på YOUu Tube for og hente ned en Video vedrørende et program jeg trenger  og det ikke fungere da tror jeg at jeg vil avstå fra dette programmet EDGE.

Videon som ble vist var til hjelp tror jeg - men EDGE sviktet i starten jeg kom til innstillinger helt greit -  men da be det stopp  jeg ville videre som Videoen viste men har gitt opp det nå.

Jeg skal ikke få min Profil som dette bilde viser.    https://ibb.co/5KsRHV2  det var ikke jeg skulle ha.
Hva feil feil jeg gjør vet jeg ikke - om noen har en løsning trenger jeg det - mulig jeg må fjerne Nye EDGE - jeg tror det er på denne måte hos Dere.
Avatar billede mort1 Ekspert
13. april 2020 - 11:25 #2
Hej Arne
Først og fremmest tror jeg, at du skal beslutte dig for hvilken browser du vil bruge - Det gør det lidt vanskeligt for os andre at styre os ind på dit problem, når du det ene øjeblik  bruger Google Chrome og det næste Edge Chromium. For mit vedkommende vil jeg ikke, hverken kunne eller ville, give mig af med at prøve at afhjælpe Google Chrome problemer - så træf en beslutning, hjælp dig selv - og os andre.
Fortsat god påske!
Avatar billede 450025 Ekspert
13. april 2020 - 13:15 #3
Hei mort1 God Påske - jeg forstår alle er forvirret det er jeg også jeg måtte bygge opp en helt ny computer og det lykkes jeg fint med 100% – hvorfor vingler jeg?

På den nye computer overførte jeg alt jeg treng men den nye computer gjorde min jobb lidt  vanskelig i dag,  Adblock Plus forsvant den ble stengt kom ikke på computerword -  det fikk jeg hjelp til av 22066 som anbefaler dette    Arne bruk Ublock origin og det var løsning.      Da Takker man. ser du.
Computerword fungerte heller ikke via Chrom - så poko1 kom med tips som alltid sa Takk også der syntes nok jeg maser men svare da en flink kar det..
Jeg bruker nok lidt Chrom noe men også EDGE og liker den siste best  bedre og bedre har ikke du hjelpt meg tror da det  har jeg klaga?  husker kanskje ikke dette.
Egentlig har jeg ikke problem før i dag med EDGE -    da spør jeg er computerword et sted men da henvender for en løsning  -  mulig jeg tar feil?

Jeg som alle andre går gjerne på YOU Tube finner en løsning før man plager andre  på computerword vet du      men man prøver først selv -  hva var feilen det vet du ikke men du leser vel ikke det jeg skriv heller  å da treng man ikke svare vet du.

Og noter jeg er ikke uhøflig fordi jeg spør.  Virker mer på den som svarer eller ta jeg feil?.
Video YOU Tube er helt ok og fint kunne den løse problemet mitt    men EDGE var vrang i dag  -  Har sikkert fått Virus corona19  jeg går til 3 prikker helt normalt det  -  videre til Innstillinger der ble det stopp grunn - se bilde da  vel.      Før du svarer.    https://ibb.co/5KsRHV2    Det er profilen min det ikke  det jeg  trenger?
Jeg vil se Videon jeg så jeg kommer igang med oppgaven min.

Vet du ikke svaret så ikke svar da vel  -  men det kunne tenkes du hadde en tanke rundt dette  og kanskje en løsning også men glem det -  nå det er jo Påske vet du.
Jeg vet jeg plager folk her på dette Forum - men prøver og forklare problemet ok .

Ingen taper noe på om jeg blir borte heller så - kanskje ikke computerword er til for alle da har jeg misforstått beklager det.
Nå sitter jeg her i Karantene vil ikke ha folk her heller -  når den er omme får jeg ta en tur til noen som kan. Ha en fin dag.
Avatar billede 450025 Ekspert
14. april 2020 - 01:43 #4
Jeg lukker denne tråden nå der er ingen løsning på oppaven. Takk for du brydde deg mort1