Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
07. januar 2020 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Godt TV program (Kommer med ugeblad)

Min søster efterlyser et godt TV program
- Som kommer sammen med et Ugeblad.

Hun plejer at købe bladet "7 TV dage" (Tror jeg det hedder). 15 kr.
Men nu har hun fået flere kanaler -
Og det er ikke alle, som er i det TV blad.

Kender I et TV blad, som er mere omfattende ?

Det kommer ikke an på pris. Men om TV bladet er godt !

Venlig Hilsen * Jørn *
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2020 - 18:17 #1
Jeg læser ikke ugeblade, så dér kan jeg ikke hjælpe :-)

Men der findes en udemærket APP til Android telefonen, der hedder "Dansk TV-Oversigt", af Carsten Larsen: https://play.google.com/store/apps/details?id=sunbreeze.tvguide

Den kan alt hvad jeg skal bruge af en TV-oversigt, så måske kan den bruges?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. januar 2020 - 19:28 #2
TV2 har siden https://tvtid.tv2.dk/ hvor du/hun kan sætte alle de mulige kanaler i hjemmet op i samme rækkefølge som på tv - og bladre en uge frem.
Klikker man på et program, så er der en kort tekst om det. Klikker men videre på 'læs mere' så kan man også se andre sendetider for den udsendelse (hvis man nu ikke er hjemme)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
07. januar 2020 - 21:04 #3
TAK - Jeg lader det gå videre til min søster ...
Vender tilbage i morgen
Tak ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. januar 2020 - 17:37 #4
Mange : TAK