Avatar billede Anne Egsdal Praktikant
28. december 2019 - 13:28 Der er 3 kommentarer

Log in til Yahoo

Hej Computerworld, jeg kan ikke komme på min Yahoo mail. Brugernavn er en email (som er mange år siden jeg har haft) og et mobil nr. jeg heller ikke har længere. Håber så meget I kan hjælpe mig.

Mvh. Anne
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2019 - 15:06 #1
Hvis man ikke har angivet alternative mail, så er det måske Yahoo du skal rette henvendelse til, IKKE Computerworld.

Er der ikke andre huske ord eller nulstillings spørgsmål mv., så er det bedst at starte med nyt mail adresse.

Og Yahoo er værste at have Profil, hvad angår sikkerhed.

Hygge$
Avatar billede Strawberry Seniormester
28. december 2019 - 15:08 #2
Der kan være flere muligheder:
- Det kan være du har indtastet sikkerhedsspørgsmål.
- Det kan være du har angivet en e-mailadresse til gendannelse.
- Det kan være du har indtastet et telefonnummer til gendannelse.

Du kan ringe eller skrive en e-mail til Yahoo

Eller også må du give os nogle flere oplysninger om din adgangskode så vi kan knække din kode.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. december 2019 - 16:04 #3
På den amerikanske yahoo "Yahoo will delete your account after 12 months of inactivity."

Du kan måske se om din konto er blevet lukket ved at prøve at oprette den igen.