Avatar billede Søren Olsen Praktikant
22. december 2019 - 20:22 Der er 5 kommentarer

programmer

Jeg søger lidt hjælp
jeg har nu prøve Audials 2020 og tv4ever men fandt ud af det ikke virker til
Viaplay og heller ikke til Dplay og blockbuster er der nogle som kan hjælpe mig
med et program
Avatar billede milter Ekspert
22. december 2019 - 20:39 #1
Hvoran "virker det ikke"? Fortæl præcist, hvor og hvordan det fejler

Jeg er ikke ekspert på det område og kender ikke programmet, men jeg er sikker på, at dem med kendskab til det gerne vil have lidt flere oplysninger.
Avatar billede Søren Olsen Praktikant
22. december 2019 - 20:56 #2
den kommer med Sorry no sources matching your input
Avatar billede milter Ekspert
22. december 2019 - 21:50 #3
Fortæl os lidt mere om, hvad du har gjort, før den sætning dukker op. Er det ved installation af programmet, eller...?

Og fortæl os også hvilken computer, du bruger og dens styresystem (f.eks. Windows 10). Og så skal du også fortælle os, om du har abonnement på Viaplay, Dplay og Blockbuster eller andre kanaler.
Avatar billede falster Ekspert
22. december 2019 - 22:44 #4
Som milter er jeg heller ikke ekspert på dette område.

Men et gæt vil være, at du med Audials bliver nødt til at anvende Video streaming: Recording from screen 2020:

https://support.audials.com/hc/en-us/articles/360007086259-Video-streaming-Recording-from-screen-2020

(Fra de kilder, som du nævner, kan den næppe - igen, mit gæt - optage strømmen direkte.)

Men ellers som milter: Du må give lidt flere eksakte oplysninger :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2019 - 08:03 #5
De nævnte sider er straming tjenester og de fungerer så vidt jeg ved kun gennem en browser hvor du har login til disse. Bruger selv Viaplay og Dplay. Jeg har en stationær med hdmi kabel monteret til tv for at se det på tv. Det virker fint. En bærbar kan det samme.