Avatar billede Simon Røigaard Praktikant
25. november 2019 - 21:18 Der er 3 kommentarer

Min skærm og computer

Hej jeg har problemer med at min computer ikke kan tilsluttes min skærm via hdmi men det er ikke kablet der er noget galt med fordi det virker med min ps4 men lige så snart jeg tager kablet i computeren virker det ikke. Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. november 2019 - 21:51 #1
Hvordan er den tilsluttet på Bundkortet HDMI eller på Ekstern Grafikkort?
Avatar billede Simon Røigaard Praktikant
25. november 2019 - 23:12 #2
Ekstern grafikkort
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. november 2019 - 11:01 #3
Har du HDMI på Bundkortet så prøv det?
Kører du Win10? Prøv tryk på Windowstasten +P Og prøv pil ned eller op.