Avatar billede MFW Praktikant
26. oktober 2019 - 12:05 Der er 1 kommentar

Sort skærm, Lenovo Yoga 12

Hej alle

For et par dage siden gik min computer i sort, og jeg har siden da ikke kunnet starte den op igen.

Jeg har prøvet alt fra, at holde tænd + volume plus knappen inde i 10sek, til at have trykket på Windows P, pil op og Enter og intet af det synes at virke.

Jeg har demonteret bundpladen og kan se, at når jeg forsøger at tænde den - kører ventilatoren i 2 sekunder og stopper?

Bundkortet er datomærket 2014-11-12.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2019 - 12:44 #1
er powerknap til bundkort kablet faldet af ?
kan den køre med batteriet taget ud ?