Avatar billede Edske Praktikant
06. oktober 2019 - 20:36 Der er 3 kommentarer

Opgradering af PC

Hvad skal jeg opgrader først, det er hvad jeg har i min pc nu.
bruger den til at spille fortnite og csgo

Intel Core i5 4690 CPU

8 GB ram

Nvidia geforce Gtx 770

64 bit
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2019 - 00:02 #1
Og din skræm ?

Ved du hvilken type bundkort du har, og ram-type samt harddisk læse/skrive hastighed/type?

Hilsen
Halfdan
Udvikler og lokal SEO specialist
Miklagard
Avatar billede Edske Praktikant
07. oktober 2019 - 18:08 #2
har en 144hz asus

bundkort asus b85m-g

ram type DDR3

læse 349.2 mbyte/sec

skrive 365.0 mbyte/sec
Avatar billede klavil Seniormester
15. oktober 2019 - 14:56 #3
helt klart dit grafikkort. Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men det grafikkort du køber, kan jo komme med over i en ny opgraderet pc, når du syntes det er tid.
Samtidig ville 8 gb ram mere heller ikke skade, måske du kan finde brugt på diverse sider?
Det kommer selvfølgelig an på hvor mange ramporte du bruger nu af de 4 der er på dit bundkort.
Mht grafikkort så lad mig høre hvad du tænker ift pris?