Avatar billede Slettet bruger
15. september 2019 - 19:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Størrelse for USB stick

Jeg vil sætte mine hovedtelefoner med Jackstik til en USB port.
Jeg har søgt på nettet, men finder hele tiden USB C og det stik er for lille til min computer. Jeg har så søgt under USB A, men jeg ved ikke, om A er den rette betegnelse. USB skal være ca. 11 mm. bredt.
Altså noget lignende som på billedet, men med større USB.
https://www.pricerunner.dk/pl/263-4596175/Kabler/DeLock-USB-C-Stereo-Jack-2.0-0.14m-Sammenlign-Priser
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2019 - 19:29 #2
Et lydkort? Er den lige så god som denne? https://www.capida.dk/usb-til-3-5-mm-jack-stik-audio-adapter-gra
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. september 2019 - 20:28 #3
Fromentlig ja... - men da der ikke gives specifikationer om chipset, er det jo umuligt at sammenligne.

For 8 år siden købte jeg USB-lydkort til 50 kroner i Kina - som var fremragende. De er næppe blevet dårligere siden.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2019 - 21:20 #4
Mange tak for dit svar. Jeg har faktisk et lignende lydkort. Havde bare ikke tænk på, at det kunne bruges på den måde. Jeg har afprøvet det, og det fungerer fint. 😊