Avatar billede Ulla J. Praktikant
26. august 2019 - 13:24 Der er 4 kommentarer

Hobby projekt på computer bord

Hej Computerworld.

Jeg så for efterhånden noget tid siden Linus Tech Tips video om at lave sit ejet
pc bord. På det tidspunkt havde jeg ikke så meget tid til den slags, men nu har jeg og tænkte på at starte det som en hobby projekt. Jeg vil meget gerne have et bord med hæve/sænke funktion, og kiggede lidt på det her stel https://www.holmrisb8online.dk/shop/elektrisk-haeve-saenke-1155p.html
Jeg ville bare høre om folk tænkte det var muligt eller evt. andet praktisk råd. Også gerne hvis der er noget jeg skal vide.

Mange tak på forhånd, og forsat rigtig god dag. :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. august 2019 - 14:19 #1
Jeg har fundet et hæve/sænkebord her. Dette er færdigsamlet, til under prisen for stellet du har med i linket. (det er kun til orientering)

https://www.inventarland.dk/ep-1800-m-80x160-decor-laminat-antracit/
Avatar billede Ulla J. Praktikant
26. august 2019 - 15:11 #2
Mange tak for hurtigt svar!

Jeg ved godt man godt kan få hele borde, men var interesseret i et stel fordi jeg gerne selv ville prøve at samle. Men kan være jeg skal overveje at købe et som det, og så arbejde på den bordplade man får med.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2019 - 17:01 #3
Bare til info: se på fødder...
Linak (dit valg) har 50/50 fordeling til siderne, mens det andet har ca 80/20 fordeling. Dvs, at dit bord kan bruges fra begge sider uden at vælte, mens det andet kun har en 'forside', og ikke bør bruges fra den anden side.
Avatar billede store-morten Ekspert
26. august 2019 - 17:21 #4
Du kan jo prøve at kontakt:
https://www.kontorzonen.dk/borde/haeve-saenkeborde.html (Google søgning)
Og høre om du kan få et uden bordplade.