13. marts 2019 - 20:25 Der er 3 kommentarer

Hej hej hjælpe min pc vild ikke starte op

Min. Pc vilde ikke går ind i  Windows 10  nå jeg tænde den. Går den  ind i  uefi bios utiliy ez mode.  Nogle det kan hjælpe  hvad jeg skal gør synes jeg har prøvet
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. marts 2019 - 23:02 #1
Det er nu utroligt dejligt at man i dag kan sidde over alt og se lige netop din Computer!
Ironi kan forekomme,
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2019 - 10:05 #2
Lyder som om den ikke kan finde harddisken.
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. marts 2019 - 10:33 #3
Det var måske også en ide at beskrive Computeren der sidder vel altid en der kender Hvordan man sætter BIOS Og hvordan den skal Figurers for at starte op på en GPT Partition med EFI Hvis den er startet op med dette.