Avatar billede mort1 Ekspert
12. januar 2019 - 12:36 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

YouTube video går i sort

Jeg ser på nogle Tutorials på YouTube, bl.a. de to nedennævnte fra samme producent. Den første kører fint, men nr. 2 går i sort få sekunder efter, at jeg har fravalgt "reklamen" i begyndelsen (Lyden fortsætter ok). Jeg kan ikke umiddelbart se, hvad årsagen kan være, hvordan ser I derude disse videoer - og har I evt. et bud på en årsag?

1: https://www.youtube.com/watch?v=2RlvBU_EFV4
2: https://www.youtube.com/watch?v=88kTeBv4mWY
Avatar billede nopsen Ekspert
12. januar 2019 - 12:46 #1
jeg bruger selv firefox med adblock plus, så er der ingen reklamer.
begge videoer afspilles uden problemer.
Avatar billede mort1 Ekspert
12. januar 2019 - 13:08 #2
Tak, så må jeg nok kigge indad
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. januar 2019 - 13:18 #3
Jeg har Win 7 og IE 11 samt AdBlockPlus på min pc, og kan godt se de to videoer.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. januar 2019 - 15:32 #4
Jeg har også prøvet at afspille begge to videoer på samme computer med Win 7 og men med Google Chrome som browser, og også der kan videoerne afspilles.
Avatar billede mort1 Ekspert
12. januar 2019 - 16:05 #5
Jeg har også efterfølgende selv fået startet en Win 7 computer op, der fungerer det også, så  konklusionen må være, at min "kun" 12½ år gamle computer, måske har set bedre tider, "tror jeg vil tale med MM Vision om hvorvidt de tager, i hvert fald grafikkortet, på garantien"
Tak for jeres indspark.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. januar 2019 - 16:41 #6
Velbekomme :-)