Avatar billede per2edb Ekspert
31. december 2018 - 11:14 Der er 4 kommentarer

Ren installation af WIN 10 og Office 365

Jeg har en gammel Vega laptop med WIN 10 og Office 365 der gennem tiden er blevet fyldt med gab.
Jeg vil derfor begynde total forfra med en 100% formatering af disken og nyinstallation
I gamle dage var det noget med at trykke F11 og ......
Er der nogen der kan hjælpe med en Installationsvejledning
(Google giver kun halve løsninger så den vej duer ikke)
Avatar billede INK Ekspert
31. december 2018 - 11:31 #1
Gå til denne side og skab et installationsmedium på en USB.
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Avatar billede INK Ekspert
31. december 2018 - 11:34 #2
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. december 2018 - 11:46 #3
Hvis du i Windows Indstillinger Opdateringer og Sikkerhed vælger Fanen Genopret Nulstil denne Computer Fravælger muligheden for at bevare dine filer så får du en helt ny installation Hvor det eneste der bliver er dine drivere og en mappe "Windows. Old"
som du nemt kan fjerne Med Rens!
https://ibb.co/Gv2tf6R
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. december 2018 - 12:01 #4
Du får den på dansk uanset hvilken URL. du vælger jeg kører den altid fra us. linket
Og så er den altid der først.