Avatar billede WHOM Juniormester
19. december 2018 - 11:37 Der er 2 kommentarer

Skribent til blogindlæg og artikler

Hej,

Jeg har en kunde igennem mit marketingsbureau https://whom.dk/
som ønsker at få skrevet nogle blogindlæg / artikler / nyheder som skal anskaffe noget organisk trafik.

Mit spørgsmål:
- Hvad koster sådan noget?
- Hvor længe tager det ca. og få produceret SEO-venlige artikler?

Kunden er: https://www.smilbart.dk/
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2018 - 12:50 #1
Hej,
Det er ikke så nemt at komme med helt konkrete bud på tid og pris, da der jo er stor forskel på både emne og længde på blogindlæg, artikler og nyheder - og hvor meget information, der stilles til rådighed fra kunden.

Handler det fx om  at skrive en artikel om, hvad læringsplakater gør godt for, hvor skribenten selv skal lave research så det bliver en god artikel er det selvklart dyrere end, hvis kunden leverer både emne, viden og centrale nøgleord.

Når det så er sagt, så kan du sikkert købe dig til meget billige skribenter, der sælger kr/ord, men en professionel freelancer med respekt for både sig selv og håndværket tager ikke meget under 600 kr/ timen. Små artikler kan formentlig skrives på en times tid, eller mindre afhængig af, hvor meget info der følger med.

Til gengæld kan du typisk få en velskrevet og god artikel med kort varsel.
Ved løbene aftaler med længere deadline, kan man med nogle få en billigere timepris.

Hvis du gerne vil have en konkret tilbud på opgaven, så sig endelig til.
Jeg kan kontaktes her eller på kontakt@sispunktum.dk

Mvh Sisse
Avatar billede WHOM Juniormester
21. juni 2019 - 07:56 #2
Tak for svar! - Jeg fandt en til opgaven.

Steffen Fonvig
Maurveg - Hyfda