Avatar billede plok Forsker
18. december 2018 - 23:51 Der er 3 løsninger

God stor LED Stav-Lommelygte? (Prisstærk/udbytte)

Hvad siger I til sådan én. Er den ok til prisen?

Kan se at den køre med en CREE T6 LED - er det godt nok?

https://www.biltema.dk/fritid/lygter/lommelygter/lommelygte-lysstark-2000034628
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
19. december 2018 - 00:26 #1
Den ser ok ud til prisen.
Denne her har jeg selv, den er god
https://ledlenser.dk/ledlenser-p7/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. december 2018 - 08:13 #2
Jeg har købt en del på kinabutikker, og den ligner til forveksling de bedre dernede fra. Hvis det er tilfældet, så regn med en levetid på 1-3 år - prisen er i så fald ikke specielt god, men rimelig her i DK.

Der er klasser til forskel op til LedLenser som der linkes til ovenfor - det er en lygte man kan have i årtier (eller indtil man har glemt den med batterier i sommeren over :-/ )
Avatar billede mort1 Ekspert
19. december 2018 - 12:28 #3
Jeg har ikke specielt forstand LED lys, med handler altid den slags, og meget mere, hos Batteribyen.dk - Hurtig, oftest gratis levering, fin service, returret osv.