Avatar billede tjesp02 Novice
22. oktober 2018 - 14:15 Der er 1 kommentar

Dell batteri

Jeg har en Dell Latitude computer, der ikke vil lade batteriet længere. Årsagen er ifølge BIOS at batteriet er gammelt og skal kasseres. BIOS skriver bare at batteriet også har 80% kapacitet tilbage, hvilket er rigeligt til mig. Alle andre bærbare jeg har haft har været istand til at bruge batteriet til det er totalt slidt op og altså ikke kan holde strøm længere. Computeren er for gammel til jeg vil ofre et nyt batteri på den.
Er der en måde at snyde computeren på så jeg kan bruge batteriet til det er totalt slidt op og kapaciteten er helt væk?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2018 - 19:42 #1
nej. selvom det angiveligt sku være 80% ok, kan det sagtens være ubrugeligt