Avatar billede jan remy 53 Praktikant
09. august 2018 - 13:14 Der er 6 kommentarer

at komme ind på sin egen computer fra en anden

hvordan gør man når man er væk hjemmefra og skal bruge noget fra sin egen computer
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. august 2018 - 13:37 #1
Her og nu. Heldigvis ingenting. I fremtiden, noget med remote desktop eller teamviewer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. august 2018 - 13:37 #2
Med det menes, har du ikke forberedt noget hjemmefra, så kan du ikke.
Avatar billede acore Ekspert
09. august 2018 - 14:22 #3
Du får sin fætter til at gå ind i dit hus, tænde computeren og maile det til en konto du har adgang til fra din telefon
Avatar billede 450025 Ekspert
09. august 2018 - 15:24 #4
#2 Det er helt korrekt, er en god del borte selv det hetter hjemmelekse det. får fatt i alt jeg treng selv på en fremmet computer men jeg er Norsk og har språk problemer.
Så lykke til.
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2018 - 16:45 #5
Jeg har selv dokumenter, billeder osv i onedrive, så det er bare at logge på. Kræver dog, at du har en god internetforbondelse hjemme, da det ellers vil sænke hastigheden pga uploads.
Det er ikke et her&nu fix, men bare et tip til fremtidig brug - lige her, så svar #3
Avatar billede kurtba Ekspert
09. august 2018 - 23:19 #6
Hvis du ved, at du jævnligt har brug for at komme ind på din pc i hjemmet, så skal du installere teamviewer på den og lade den være tændt. Så installerer du teamviewer på den enhed, som du vil kalde op fra. Det kan både være en anden pc, en smartphone eller en tablet. Virker fint og koster ikke noget.