Avatar billede yungmatti Praktikant
01. august 2018 - 13:39 Der er 5 kommentarer

Skærm viser intet signal efter noget tid

Hey her til morges begyndte jeg at få et problem med min computer. Den fungere fint og vil gerne starte og lade mig skrive det her opslag men nogen gange går skærmen i sort og viser ingen signal kan dog stadig høre at computeren er igang hvis jeg fx høre musik eller snakker over teamspeak nogen ide til hvad problemet kan være? har prøvet og formatere computeren
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2018 - 13:58 #1
Det kan være grafikkortet? kablet? eller et varmeproblem? men du skriver jo intet om din computer. Er det en bærbar eller stationær, er den gammel eller nyere?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. august 2018 - 14:03 #2
Selv når jeg kigger meget intenst på dit spørgsmål kan jeg heller ikke se noget jkke engang hvilket Styresystem den kører?
Men prøv at gå til strømstyring i kontrolpanelet og se hvad skærmen er sat til?
Avatar billede yungmatti Praktikant
01. august 2018 - 16:02 #3
Undskyld :) Windows 10 64 bit , Msi 970 gtx og det er ikke et varme problem og det er en stationær
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. august 2018 - 16:35 #4
Hvornår er skærmen sat til at slukke i Strømstyring?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. august 2018 - 16:37 #5