Avatar billede Nanna Praktikant
13. juni 2018 - 10:53 Der er 3 kommentarer

Bærbar til skolebrug

Jeg skal starte på HHX efter sommerferien, jeg skal bruge en ny bæbar, men ved ikke helt hvad der passer bedst til. Jeg tænker at jeg skal have en der ikke er alt for stor, og skal være let at have med rundt omkring (under 2 kg.) Har i nogle forslag, max budget er 6000:)
Hilsen Nanna
Avatar billede eurositi Ekspert
13. juni 2018 - 11:10 #1
Denne hér veldesignede Dell Latitude 5590 har både den nyeste generation af processor, godt med RAM, en tilpas stor SSD harddisk og masser af tilslutningsmuligheder:
https://www.pricerunner.dk/pl/27-4484377/Baerbar/Dell-Latitude-5590-(8JP8C)-15.6-Sammenlign-Priser
- Der er tre velrenommerede netbutikker, som sælger den til lige under 6000 kroner.

Som du kan se får den også fremragende officielle anmeldelser:
https://www.notebookcheck.net/Dell-Latitude-5590-i5-8250U-IPS-FHD-Laptop-Review.290308.0.html
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2018 - 11:55 #2
Jeg ville nok vælge én til ca 5000 og så tage et office365 abonnement oveni. Så har du masser af plads i skyen, og der er backup af dine data (hvis du lige sætter mapper til)
Avatar billede puren Ekspert
13. juni 2018 - 22:17 #3
jeg ville kikke hos bluecity eller proshops outlet afsnit

og som claes57 siger gå med et buget til 5000 så du har råd til office 365

men specs
ville jeg kikke efter noget
intel I5
en SSD på 240GB
ram 16GB kunne være lækkert men 8 GB kan også gøre det

https://www.proshop.dk/Baerbar/HP-DEMO-ProBook-450-G5/2625367d
ville være mit bud det er en demo men det ændre på ingen måder dine retiheder