01. april 2018 - 14:59 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Køb af billig computer til spil (sims 3 og) sims 4

Hej Eksperter

Jeg skal bruge en computer der skal kunne trække ( gerne sims 3 og) sims 4, uden problemer. Hader når tingene lacker og computeren slukker lige pludselig, eller det indlæser i hunrede år etc.

Mit budget ligger på ca. 4000,- (gerne billigere hvis det kan gøres, og ligger gerne til nød 500 oveni, hvis det er et sins tilbud/PC)

Det SKAL være en bærbar - ikke en stationær

Jeg er ikke pro til alt det med computere og aner ikke om det kan lade sig gøre..
Mån håber da virkelig i kan hjælpe :)

Venligeste Hilsner Camilla :)
Avatar billede Carnac Forsker
01. april 2018 - 15:47 #1
Hvis du kan strække den til 5000 er dette en fin en til prisen:
https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/baerbar-pc/hp-laptop-15-bw046no-156-laptop/p-575276/
Avatar billede Carnac Forsker
01. april 2018 - 16:05 #2
Denne til 4666 kr klarer også jobbet:
https://www.bilka.dk/elektronik/computere/baerbar-computer/acer-a715-71g-55eb/p/100317916?intcmpid=avisen_avisenonline_18uge14
Den har dog en ingen SSD og HDD´en er 5400rpm (hvilket gør den langsom til at tænde og åbne programmer). Og du skal fysisk ned i BIlka for at købe den, da den ikke sælges online. Men ellers ultra snappy processor.
Avatar billede posten Ekspert
01. april 2018 - 16:18 #3
du skriver jo intet hvad krav der er til dine sims spil og om du har et dvd drev eller du har dem på en usb-pen https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/pc-komponenter/ASUEXTDVDWH/asus-sdrw-08d2s-u-lite-eksternt-dvd-drev-white hvis de kræver over 4 gb på skærmkortet kan bare ikke finde noget på dette skærmkort : Intel HD Graphics 620
Avatar billede Carnac Forsker
01. april 2018 - 16:21 #4
Som jeg har skrevet i tidligere tråde kan Sims 4 klares på en i3 med Intel HD 620 eller højere. Hvis man er villig til at lower settings.
https://www.youtube.com/watch?v=8zO0-GvekQw
Avatar billede Carnac Forsker
01. april 2018 - 16:23 #5
#3 Sims downloades i dag fra Origin med en product-key man har købt. Som stort set alle andre spil. DVD-drev bruges ikke til noget i 2018.
Avatar billede posten Ekspert
01. april 2018 - 18:10 #6
#5 du aner jo INTET  om hun har skiverne til spillet dvd-drev holdning er jo kun din
Avatar billede Slater Ekspert
01. april 2018 - 19:04 #7
#6: Du kan også redeeme en dvd-kode på Origin.
09. april 2018 - 17:37 #8
Hej Alle
Tusind tak for input.
Det er helt klart en hjælp.
Godt man har eksperter, der kan hjælper os andre noobs :)

Ja, jeg har spillene på origin.
Tak for hjælpen so far.
Kom gerne med mere viden hvis i har :)

Vh Camilla