Avatar billede Kurt Jensen Praktikant
31. marts 2018 - 17:09 Der er 2 kommentarer

Computer Genstarter! Hjælp!

Hej Computer World!
Min vens computer bliver ved med og genstarte konstant. Efter den automatisk har opdateret Windows. Den skriver den prøver og gendanne tideligere version af Windows. Men den når ikke videre, så begynder den bare og genstarte hele tiden. Den kommer ikke engang ind på skrivebordet.
Hvad kan være galt?
Tak på forhånd.

-Kurt Jensen
Avatar billede milter Ekspert
31. marts 2018 - 18:25 #1
Du skriver: "Hvad kan være galt?". Mange ting!

Din vens computer kan oprindeligt være født med hard- og/eller software, som ikke er kompatibelt med den nyeste version af opdateringerne. Du skriver ikke, hvilken version af Windows, det nu drejer sig om, eller hvilken version af Windows, den oprindeligt havde.

Hvis du kan fortælle os lidt mere, vil det nok være lettere at hjælpe. Dvs. fabrikat og modelnummer på computeren og hvilken Windows version, han/hun prøver at opdatere.
Avatar billede puren Ekspert
01. april 2018 - 21:49 #2
Windows er gået i selvsving og som Milter skriver kan det være mange muligheder

Den simple løsning er boote den op på en Linux Live og kopier dataene ud og start forfra (slet alt på harddisken)

Ved at starte forfra kan man hurtiger se en ende..

Ved at blive ved med at forsøge at få Windows til at virke har du ingen ide om hvornår og hvis Windows kommer til at virke

Valget er selvfølgelig dit men jeg havde slettet og starte forfra