Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2018 - 18:39 Der er 3 kommentarer

Asus 1070 8GB eller MSI 1070 8GB

Jeg skal købe et godt og hurtigt grafikkort og ved ikke om jeg behøver at kaste 500 kr. efter et bedre firma, da de begge indeholder det samme.
Så spørgsmålet er: behøver jeg bruge 500 kr. på et bedre firma, da de indeholder det samme? Grafikkortet er udelukkende til at spille CS:GO på.
Håber i vil kommentere på dette indlæg.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. marts 2018 - 19:35 #1
Helt klart NEJ. Til CS-GO køres der sjældent høje opløsninger, og de minimale forskelle, der vil være på de to kort, vil ikke være synlige i 1920*1080; der skal du højere op og så vil du nok alligevel gå efter et kraftigere kort end 1070.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2018 - 21:57 #2
ok tak for kommentaren
Avatar billede Carnac Forsker
27. marts 2018 - 14:34 #3
Er slemt skuffet over mit Asus Strix GTX 1070 8GB OC.

Det larmer AD HELVEDES TIL.

Selv når jeg spiller ikke krævende spil som CSGO i 1080p bliver det ultra varmt (minimum 80 grader C) og fanerne går amok.

Og så er der ofte kun to af fanerne der drejer rundt, selvom der er 3. WTF? Var det ikke smartere om den 3. blev sat i sving, og de så kunne dreje lidt langsommere og larme lidt mindre!?

Overvejer om der er noget galt med det, men hvordan fa´en kan man undersøge dét? Det spiller jo spillene som det skal. Men tænker det ikke kan være rigtigt det skal larme så meget og blive så varmt bare af at spille CSGO.

Mit Asus GTX 1060 3GB spiller CSGO i 1080p  med 300 FPS uden hverken at larme eller blive varmt.