Avatar billede Niels Iwersen Novice
18. marts 2018 - 22:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køb af computer til Gaming af cs:go osv

Jeg har fået en ven til at lave dette build til mig, men jeg ved ikke om det er godt nok, nogen der kan fortælle mig om det er godt eller om der mangler noget https://gyazo.com/de0a11d915cc2ffbd9d77a54af315229
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. marts 2018 - 23:37 #1
Jeg regner med at det er Windows 10 der er styresystem. Hvis der er tale om en 32 bit version (dette gælder alle Windows styresystemer) kan maksimalt 4 GB udnyttes. Derfor vil det være spild af penge at købe mere RAM, hvis der er tale om 32 bit versionen. Er der derimod tale om 64 bit versionen kunne du måske overveje mere RAM, f.eks. 16 GB eller mere. Jeg har selv 32 GB RAM installeret i min pc, med Windows 7.
Avatar billede posten Ekspert
18. marts 2018 - 23:40 #2
regner med du har et kabinet ?? er 8 ram ikke lidt småt når du nu sætter en c7 i bundkortet mener du at ku klare dig uden et dvd-drev vil anbefale du sætter en brænder i og hvis du ikke gemmer for meget kan du nøjes med ssd disken ellers en disk på min. 1tb
Avatar billede Niels Iwersen Novice
19. marts 2018 - 00:12 #3
Altså fatter nater af computer, men ja jeg har et kabinet
Avatar billede hjolsen Ekspert
19. marts 2018 - 14:50 #4
#1  Du kan installere enten 32 eller 64 bit versioner af windows 10 - hvis den bliver registret med licens , kan begge versioner senere (gen)installeres på samme pc !
Avatar billede Jhja Seniormester
19. marts 2018 - 19:10 #5
Det er mere end godt nok til cs:go.
Avatar billede Niels Iwersen Novice
19. marts 2018 - 19:14 #6
Præcis det jeg vil høre jhja :D
Avatar billede Jhja Seniormester
19. marts 2018 - 19:38 #7
250 GB SSD kan måske blive lidt for lidt efterhånden som du får flere spil, men det kan løses ved at installere Steam og spil på en ekstern harddisk.
Avatar billede posten Ekspert
19. marts 2018 - 20:09 #8
niels: ham der har lavet udkastet til din pc viser du bare det jeg skrev i #2 og jeg regner med at i som #1 skriver at i laver en 64 bit install se også #7 han anbefalder også 2 diske
Avatar billede Niels Iwersen Novice
19. marts 2018 - 22:58 #9
Ja jeg har en harddisk som jeg også putter i så jeg kan få mit styresystem på ssd’en og jeg har købt en Windows 10 home version jeg putter i der har jeg vist valget om 32 eller 64
Avatar billede posten Ekspert
19. marts 2018 - 23:07 #10
det er fordi den magter begge ting men vælg dog 64 da din pc'er nu bruger alle ramne  hvis du vækger 32 bruger du kun de 4 ram