Avatar billede Benjamin Praktikant
01. marts 2018 - 17:43 Der er 3 kommentarer

Computer køb

Hejsa! Jeg leder efter en computer til 4-5 tusind som kan trække Fortnite,Minecraft,CS:GO og GTA uden nogle problemer, grafiken i top, ingen lag.Nogle der har et godt tilbud? jeg har ledt i omkring en uge (på en måde ja og på en måde nej jeg har en computer der er fin lige nu men den trækker ikke fortnite og lagger i csgo og lagger også lidt i minecraft men da jeg havde fødseldag hvilket er fra 2 år siden fik jeg denne her kontor PC som ikke er specielt god til at game på så skal have mig et bæst nu.)Jeg så en video på Youtube med overskriften "Guiden til god Computer handel" og han sagde inde i videoen at hvis ikke du har så meget forstand på grafik kort og CPU og den slags er det en god ide at finde en side hvor du kan spørge om nogen har et godt køb, og så popper ComputerWorld op i mit hoved fordi jeg har været herinde før og der var der nogle der hjalp mig. Men nogle der har et godt computer tilbud til 4-5 tusind som kan trække Fortnite,Minecraft,CS:GO og GTA uden nogle problemer så svar gerne.
Avatar billede eurositi Ekspert
02. marts 2018 - 09:54 #2
En kommentar til #1: El Gigantens tilbud er det eneste realistiske af de to. Føniks computeren leveres uden Windows (skal tilkøbes), så den samlede pris bliver mere end 2000 kr over budget. Jeg fandt desuden en lignende model hos Topdata med en 8. generations CPU (men uden ekstra SATA harddisk) til 5999.
Avatar billede Monrad Novice
05. marts 2018 - 09:08 #3
køb alt andet and Mac ;)