Avatar billede torben lind Forsker
10. februar 2018 - 19:14 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Problem med sogB radio gadgets til windows

Hej allesammen.
Jeg ville høre om der eventuelt er nogle der bruger/kender sogB gadgets til DR radio sammen med windows,jeg har brugt den i mange år,men igår holdt den pludselig op med at fungerer.Jeg har prøvet at afinstallere og installerer igen,men det hjælper ikke.Jeg tænker på om jeg er så heldig at en brugen den samme og kunne komme med en kommentar om den virker.Jeg kører win10
Med venlig hilsen
Torben
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. februar 2018 - 20:06 #1
I øjeblikket virker den ikke det er sket før men hos mig er den altid kommet igen. Der kan godt gå en dag eller to!
Avatar billede torben lind Forsker
10. februar 2018 - 20:51 #2
Hej poko1
Tak for svaret,så venter vi og ser om den kommer igen.
Jeg spurgte fordi jeg læste en artikel om en ny opdatering fra Microsoft,er skulle stoppe en del apps/gadgets og programmer der ikke kunne opfyldes Microsoft nye regler og så tænkte jeg at det måske havde noget at gøre med det. Men tak for svaret.
Torben
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. februar 2018 - 21:04 #3
Velbekomme nogle gange kører weather  gadget heller ikke.
Avatar billede torben lind Forsker
11. februar 2018 - 11:15 #4
Hej poko1
Må jeg være så fræk at spørge dig hvad du bruger når sogB er nede,har du en anden gadgets du bruger,eller går du ind på DR hjemmeside og åbner f.eks P7
Torben
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. februar 2018 - 12:06 #5
Ja jeg bruger Dette link fra DR. Rul ned så får du en liste med alle DR. Radioprogrammer; Jeg vælger at dobbelt klikke på Høj så afspiller den i WMP
Hvis du maximer den kan du trække den ind i Afspilningslisten.
https://ibb.co/dxW11S
Link til Danmarks radio.
https://www.dr.dk/hjaelp/digtal-radio/direkte-links-til-dr-radio-paa-nettet
Avatar billede INK Ekspert
11. februar 2018 - 12:49 #6
I Microsoft Store findes gratis Apps for Windows 10, der dækker DR radioudsendelser
Avatar billede torben lind Forsker
11. februar 2018 - 13:29 #7
Hej poko1 og ink
Mange tak begge 2,begge virker pefekt.
Torben
Avatar billede torben lind Forsker
11. februar 2018 - 18:08 #8
Hej poko1
Jeg har haft kontaktet sogB og de har svaret at de havde skiftet webhoteludbyder og det har ikke været helt smertefrit.
Du skal hente den nyeste version sogB  og installerer den og så virker det.
Torben
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. februar 2018 - 18:16 #9
Hos mig er de kommet helt af sig selv Uden noget af og geninstallation.