Avatar billede Stenno Praktikant
10. februar 2018 - 19:04 Der er 6 kommentarer

Hjælp til ny Gamer computer (budget 8k)

Hej jeg skal købe en ny stationær gaming computer (færdigbygget) med et budget på ca 8k. Lige nu skal jeg bruge den til at spille fortnite og Pupg i ca 100 fps, hvis det kan lade sig gøre (har en 144 hz skærm) ,men også andet senere. Det skal også være muligt at opgradere den senere. Nogen der kan hjælpe, eller sætte link til en i syntes.
Avatar billede mort1 Ekspert
10. februar 2018 - 21:22 #1
www.mm-vision.dk tilbyder alle muligheder, du har selv indflydelse, og efter min opfattelse sagtens inden for den økonomiske ramme
Avatar billede eurositi Ekspert
10. februar 2018 - 23:28 #2
Jeg synes MM-Visions gamermodeller er for dyre ift. prisen sammenlignet med disse to alternativer:
http://topdata.dk/product-config.asp?id=11669
eller
https://www.proshop.dk/Stationaer-PC-Mac/ASUS-ROG-G11DF-NR006T/2597794
Avatar billede eurositi Ekspert
10. februar 2018 - 23:34 #3
(Der skulle selvfølgelig ha' stået "for dyre ift. ydelsen")
Jeg tjekkede også lige SharkGaming og FrogGaming. De er begge lidt ofr dyre ift. de førnævnte, så ProShop eller Topdata er de bedste bud efter min opfattelse... Medmindre nogen kan finde et godt tilbud.
Avatar billede eurositi Ekspert
11. februar 2018 - 13:49 #5
#4
Den har kun en 7. generations Intel CPU, og så går den i øvrigt noget over budgettet. Denne her (til 8.999 minus WIndows-licens) har også en 1070 GPU med 8 gb VRAM OG en 8. generations CPU. http://topdata.dk/product-config.asp?id=11678
Avatar billede Stenno Praktikant
11. februar 2018 - 16:47 #6
#5 tak, men er jeg nød til at vælge med Windows licens? Og tror du den kan køre de ca 100 fps i fortnite og pupg hvis altså du ved noget om det.