29. januar 2018 - 21:23 Der er 7 kommentarer

Acer Predator 17 gaming bærbar

Hej derude:)

Jeg tænkte om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en Acer Predator 17 gaming bærbar der kan købes i Danmark, og helst så billigt som muligt

Tak på forhånd :)
Avatar billede Slater Ekspert
29. januar 2018 - 21:54 #1
Har du prøvet bare at søge på det på pricerunner.dk eller edbpriser.dk? Der er masser af resultater.
29. januar 2018 - 22:24 #2
ja det har jeg
Avatar billede Jhja Seniormester
29. januar 2018 - 23:11 #3
Avatar billede Slater Ekspert
30. januar 2018 - 06:42 #4
Så hvorfor er det at de svar ikke er gode nok?

Der må jo være en grund til, at du ikke er tilfreds med hvad du kan finde på pricerunner, eller hvad Jhja linkede dig til. Det er du ligesom nødt til at fortælle.
Avatar billede Jhja Seniormester
30. januar 2018 - 16:29 #5
Jakob, hvis den er for dyr for dig må du nok tænke på at købe brugt. Jeg fandt en 1 år gammel Acer Predator 17 på den Blå Avis til 7500 kr.
30. januar 2018 - 19:39 #6
grunden til at jeg ikke tog den Jhja fandt er fordi at jeg vil helst undgå at komme helt op på 17-18 tusind :)
Avatar billede Jhja Seniormester
30. januar 2018 - 19:58 #7
Du finder den ikke billigere end på pricerunner.dk eller edbpriser.dk. Hvis du vil have den billigere end det må du nok gå ud på brugtmarked.