28. januar 2018 - 23:10 Der er 3 kommentarer

amazon

Hej derude.

hvis jeg køber en pc fra amazon.com får jeg så en strømadapter og ledning med der kan bruges i Danmark, eller vil det være en amerikansk en.

Tak på forhånd og hav en god dag
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2018 - 02:00 #1
kæmpe dårlig ide:

1) computeren har en NTSC strømforsyning
2) du får amerikanske stik

lad være med at købe i USA!
du sparer heller ingen penge!
du skal betale en stor told og importmoms

hvad leder du efter ?
så finder vi en computer til dig her i danmark.
lav en ny tråd om det
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. januar 2018 - 07:10 #2
Det kommer også an på hvad der står. Du kan nok godt finde en PC med EU strømstik m.m. - men du skal dælemig se dig godt for, og det skal være tydeligt specificeret.

Tillige, så husk at du ved køb for over kr. 80,- uden for EU, bliver pålagt told og moms - og gebyr for inddrivelse af dette: https://www.skat.dk/skat.aspx?oid=2236525&ik_navn=transport

Det går hen og bliver en pebret affære, så det skal virkelig være noget specielt grej, eller til en helt særlig pris, hvis man skal hente det hjem...
Avatar billede Mikael Ekspert
29. januar 2018 - 11:11 #3
Nu skriver du en PC. Men var det en bærbar, så får du ret sikkert ikke dansk/nordisk tastatur med Æ, Ø og Å.

Det får du så heller ikke til en PC. Men så er tastaturproblemet af mindre betydning. ;)