Avatar billede hjælpmigplease Praktikant
10. januar 2018 - 20:09 Der er 8 kommentarer

Specs: Hvad skal skiftes?

Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 750 Ti Overclocked.
CPU: i5-4670 3,40 ghz
Avatar billede Slater Ekspert
10. januar 2018 - 21:26 #1
For hvad?

Jeg synes også lidt vi mangler information om RAM og harddisk/SSD, men det er komplet umuligt at svare dig noget, uden at vide hvad du vil bruge den til, som den ikke klarer godt nok.
Avatar billede hjælpmigplease Praktikant
10. januar 2018 - 21:49 #2
https://gyazo.com/621ab77644c38c0fdd1a6798d24ed877 - Måske dette hjælper? Ved ikke så meget om computer.

Det er bare generelt næsten alle spil den er langsom.
Men den skal bruges til gaming.
Avatar billede Carnac Forsker
10. januar 2018 - 21:57 #3
Du behøver "kun" at skifte grafikkortet.

Køb et GTX 1060.

Så burde du kunne spille alle spil.

De mest krævende nok kun på medium settings.

Men en opgradering af grafikkortet til et GTX 1060 burde være det eneste der er nødvendigt.

Dog skal du lige se på strømforsyningen. Hvis den er under 350W, så skal du nok overveje at få en der er over.
Avatar billede Slater Ekspert
10. januar 2018 - 21:58 #4
"Spil" er stadig meget bredt. Vi kan sagtens anbefale dig det bedste og dyreste hardware på markedet, men man kan nok ramme lidt bedre, hvis du nævner hvilke spil og hvor høje indstillinger, du forventer at kunne spille dem på. Og helst også et budget.

Men den CPU går an og 8 GB RAM er okay, hvis du ikke har en masse kørende i baggrunden, så du bør klart kigge mest på at skifte det grafikkort.
Avatar billede hjælpmigplease Praktikant
10. januar 2018 - 22:04 #5
Har i nogle gode ideer til et mini grafikkort da mit kabinet ikke er ret stort, mit budget ligger på de 2-3 tusinde.
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2018 - 22:20 #6
grafikkortene er store, de kan ikke være i små kabinetter
Avatar billede Carnac Forsker
10. januar 2018 - 22:55 #7
sidwave igen kommer du med kryptiske kommentarer.

hjælpmigplease du kan fx starte her, hvis dit kabinet ikke er ret stort:
http://www.pricerunner.dk/pl/37-3290420/Grafikkort/Gigabyte-GV-N1060IXOC-3GD-Sammenlign-Priser
Avatar billede Carnac Forsker
10. januar 2018 - 22:58 #8
Jeg har flere computere. Men én af dem har flg specs:
i5-4460
8 GB RAM
GTX 1060

Og den kan let klare selv krævende spil som fx The Witcher 3 med FPS på over 60. Ikke på max settings i alt, men på medium til high.