Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2018 - 11:22 Der er 8 kommentarer

PC opstart

Min pc starter op og jeg skriver kodeord derefter bliver skærmen sort bortset fra startbjælken kommer frem engang imellem musen vises på skærmen. Jeg har prøvet at gendanne til et tidligere tidspunkt men det hjælper ikke.
Er der mon nogen der kan hjælpe mig.
Mvh
Hevar
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. januar 2018 - 11:58 #1
Prøv at lade den står lidt mens musen vises på skærmen. Den har måske opdateret, og skal lige sunde sig. Dette har jeg selv flere gange været ude for.
Hvad er i øvrigt styresystemet?
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2018 - 13:05 #2
du skal rense registreringsdatabasen med Ccleaner
hent ccleaner med en anden computer og læg ccleaner på en usb stick
boot computeren i safe mode med f8 ved boot, og installer ccleaner og rens
sluk routeren (ja den er go nok) mens du renser

har haft samme problem selv, som var en masse udløbede firewall regler i regbasen, da de var renset væk bootede den på 1 sekund ved logon

hvis du lader den stå 1-5-10 min, så kommer den igennem
så kan du evt rense der
Avatar billede 450025 Ekspert
11. januar 2018 - 02:55 #3
Takk sidwave dette var et godt triks har notert meg dette og det er rett som ErikHg skriv det hender en må sunde seg lidt, faktisk må jeg det jeg også tenkte det hadde med alder å gjøre.
Har dette problemet selv også Men CCleaner virker jo ikke på meg så få leva med det.
Arne.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2018 - 09:56 #4
Hej sidwave
Den eneste f tast jeg kan bruge er f10 når jeg bruger den siger den at der ikke er en boot på dette usb drev så hvordan vil du have jeg skal installere Ccleaner. Jeg kan jo ikke gøre noget i komputeren overhovedet så jeg kan ikke komme ind i progammet og trykke komando til at rense registreringsdatabasen
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2018 - 20:36 #5
Jeg har ikke fået en løsning endnu på mit problem
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. januar 2018 - 21:17 #6
Jeg tænker på om der er tale om en stationær eller en bærbar!
Er der tale om en stationær, kan man afmontere siden, og cleare CMOS.(se linket)
Hvis ikke du har mod på dette så lad hellere være.

https://www.youtube.com/watch?v=-9RnIj-EcdQ
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2018 - 06:51 #7
Det er en bærbar Acer Aspire e15 opgraderet til windows 10 fra windows 8,1 og isat en ssd på 512 GB for et halv år siden og jeg vil ikke hen og pille i den så reinstallere jeg den hellere men det var for at undgå dette jeg skriver her.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2018 - 14:09 #8
Har fundet en løsning startede bare helt forfra har så bare mistet alle mine e-mail kontakter jeg følte ikke der var meget hjælp at hente herfra derfor har jeg tænkt mig at melde mig ud igen tak for denne gang