Avatar billede pixels123 Nybegynder
25. august 2001 - 13:38 Der er 4 kommentarer

Login

Hej. Er der nogen der har et log-ind system i php? Så man ikke kan komme ind på nogle bestemte sider uden at have oprettet sig som bruger?
Jeg har altså ingen point så i kan bare lade vær med at skrive hvis i ikke gider ;-)
Avatar billede blueforce Nybegynder
25. august 2001 - 13:56 #1
hæhæ
leder oxo efter et :)
Avatar billede BacceDK Juniormester
25. august 2001 - 14:02 #2
hmm for nul point så prøv at led på netcorters eller alle de andre steder hvor der er gratis script
der ligger en masse af den slaks

Indate
Avatar billede repsac Nybegynder
25. august 2001 - 14:03 #3
Hvornår skal det være færdigt?
Jeg har ikke tid i denne og næste uge, men derefter skulle jeg nok kunne få afsat lidt tid til at lave et.
Jeg tager 200,- /time - men vi kunne somend godt aftale en fast pris.

Hvis du ikke vil betale mig er jeg ikke villigt at lave det ... jeg kan jo ikke købe Cola for points ... ;)

Hvis du søger lidt rundt på diverse PHP-sider er der nogle færdiglavede brugersystemer som man kan flæske i, hvis man ellers kan stille sig tilfreds med det ... :)
Avatar billede smooth Nybegynder
03. oktober 2001 - 14:54 #4
Hej pixels123 >>>

Jeg vil kun sige at du kan komme ind på min hjemmeside og læse artiklen om log in system :0)

www.websteps.dk