Avatar billede knuldefar1942 Forsker
17. november 2017 - 16:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

dvd samling

hold styr på din dvd og musi cd samling
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
17. november 2017 - 16:11 #1
findes der et program til at holde styr på din dvd og musik samling
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2017 - 16:24 #2
nej. hold styr på det i et regneark eller en access database.
jeg foretrækker nok regnearket..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. november 2017 - 18:03 #3
Selvfølgelig gør der det - prøv eks. https://www.movienizer.com/dk/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
17. november 2017 - 18:08 #4
Ang. musik kan jeg ikke lige finde dem der tidligere har ligget til gratis download. Men der er denne https://www.collectorz.com/music som koster lidt penge, afhængig af hvilken løsning man ønsker...
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. november 2017 - 19:05 #5
#2
Jeg bruger selv Excel til både min CD og DVD/BD samling, og det fungerer fint.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
18. november 2017 - 10:22 #6
jeg skal bruge et gratis program til at  holde styr på musik og et program til dvd film
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. november 2017 - 11:18 #7
Du skriver "gratisprogram".
Hvis du allerede har Microsoft Office installeret - det må man formode du har - så er Excel med i dette, og så er det jo i realiteten gratis. Office indeholder jo også b.la. Word, Outlook samt andre kontorprogrammer, dog er antallet afhængig af hvilken. Offe pakke der er installeret. Home & Student eller Professional. Husk at Office 365 er et program man abonnerer på. Office 2007, 2010, 2013 og 2016 er nok de mest relevante i dit tilfælde.Excel er ganske udmærket som sidewave i #2 skriver.
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
19. november 2017 - 10:03 #8
jeg har ik skrive prgammer jeg vil gerne ha et gratis musik og et til dvd fgilm de skal være gratis