Avatar billede barth Professor
18. juni 2017 - 19:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sente mails ligger ikke i mappen sendt post.

Jeg kører Windows 10 og Office 2013, med Outlook.

Og jeg har fået et meget mærkeligt problem. I forbindelse med, at jeg har måtte etablere min Outlook konto igen, er der sket det, at sendte mails ikke ligge i mappen sendt post.

Jeg sender fint mails, og de kommer også frem. Men den sendte mail kan jeg ikke se i mappen sendt post.

Jeg har undersøgt alt hvad jeg kan, og i indstillinger står der, at den skal arkiveres i sendt post, men det sker ikke.

Håber på hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2017 - 13:16 #1
kan det måske tænkes, at din "sendt post" er flyttet ind i en anden mappe? Det kan du måske undersøge.
også: har du måske en mappe som hedder noget med "sent items" (engelsk version) og dine mails ligger deri?
Avatar billede barth Professor
19. juni 2017 - 16:50 #2
Du er ikke helt skævt på den. Jeg har lavet et nyt spørgsmål om emnet. For der er oprettet en ny "konto" i mit mailsystem der hedder min mail adresse + (2) Og herunder ligger indbakke, sendt post m.v. Hvor mine gamle mapper ligger under min mail adresse.

Mit nye spørgsmål går på, at jeg gerne vil fusionere de to konti.

Tak skal du ha